Spre sud tot mai departe
  • Barcaholic.ro - barci, yachting, caiac-canoe, turism nautic si constructie de ambarcatiuni RSS Feed

articol scris de publicat în 22 Jul 2015 09:55 AM
    Article Preview

Care va sa zica Eforie Nord-Sacalin si retur.

Planul de pasaj, facut de mine anterior, era:
    Ziua 1: Eforie N- Edighiol 40 MM
    Ziua 2: Edighiol- Sacalin 32 MM
    Ziua 3 Sacalin - Eforie N. 72 MM

Evident, astea sunt distantele in linie dreapta, fara deriva, fara volte, fara altceva. In realitate ma asteptam la minimum 80 de mile marine, ca popa . 160-180 mile pe intregul traseu.

Pregatirea mea pentru calatorie, a fost ceva de 20 de minute. Sunt ca soldatul de front, gata oricand sa puna bagajul pe umar
    Am ajuns la Eforie ...
    articol scris de publicat în 18 Jul 2015 10:53 AM
    Article Preview

Salut, dupa experienta avuta cu constructia unei canoe din strip, m-am gandit sa incerc una si din placaj. Am cautat planuri pe internet si cum oferta este foarte generosa a trebuit sa iau in calcul pretul materialelor si asa m-am hotarat la modelul Kymi River, pentru a carui constructie este nevoie doar de doua placi de placaj.

Cu toate ca am aflat ca puteam sa o construiesc si din placaj cu incleiere de exterior, cu un pic mai multa munca pt sigilarea taieturilor, am fost la Holver si am cumparat doua placi de placaj de 4mm Okume.
    Am trecut ...
    articol scris de publicat în 18 Jul 2015 10:49 AM
    Article Preview

Când m-a sunat Alin să-mi propună o ieșire pe Tisa cu „Nautilusul” lui, am spus „Da” când de fapt aș fi vrut să spun „Nu”. Aveam destule pe cap. După ce în iunie „șomasem” îngrijorător, iulie venise plin de lucru de nu mai știam cum să-l împart pe zile, dar realitatea este că suntem bolnavi după Tisa și Criș, fără a putea rezista tentației. Singura „concesie” a fost de a respinge planul pe două zile în favoarea unei ture rapide de o singură zi. Pentru a evita aglomerația de weekend (da, arealul ...
    articol scris de publicat în 18 Jul 2015 10:46 AM

From riding on the McDade Trail, to paddling on the Delaware River, this 19 minute long video diary presents a joyful paddling/pedaling trip through the Delaware Water Gap National Park... ...
    articol scris de publicat în 1 Jul 2015 08:23 AM
    Article Preview

Cărțile de călătorie au avut întotdeauna publicul lor. Călătoria, plecarea de acasă, presupune din start o întâlnire cu necunoscutul și, foarte previzibil, cu aventura care, indiferent de natura deznodământului, naște povești de spus cu sufletul la gură. Pascal credea că „toată nefericirea oamenilor este că nu știu să stea cuminți într-o cameră„, însă cu toții știm că la final sentimentele naturale de repulsie în fața pericolelor și a neprevăzutului sunt date uitării, ...
    articol scris de publicat în 29 Jun 2015 09:50 PM

O imagine actuala in care se vede senalul si balizarea
    (poza aeriana facuta de prietenii de la Claboo Media)

...
    articol scris de publicat în 12 Jun 2015 02:54 PM
    Article Preview

După îndelungații ani de industrializare, în care goana după himerele beneficiilor de tipul - industrie cu orice preț, iată ca natura începe să-și refacă încet, încet zestrea pierdută.
    În urma ridicării barajelor hidroenergetice și a formării lacurilor de acumulare, Oltul, lent dar sigur, re-creează zone deltaice, distruse odinioară.
    In arealele lacustre, unde se gândeau să amplaseze diverse terminale de pompare, ca puțina apă curată să poată fi poluată de industrie, chiar dacă ...