De la Giurgiu la venetia
  • Barcaholic.ro - barci, yachting, caiac-canoe, turism nautic si constructie de ambarcatiuni RSS Feed

articol scris de publicat în 2 Apr 2015 07:18 PM
    articole/attachments/19415-1.jpg.html

Si-am plecat de la un proiect , ..... am ajuns la o prima realizare ! Modi's Boat prezent in Targul Aventuri la Pescuit si Vanatoare - Martie 2015 ......

Usor n-a fost , sa stiti . Am trecut de-o iarna lunga , am inhalat metri cubi de vapori de stiren , ne-am rupt mainile in scule si-n placaje , dar am vrut !!!
    O iarna in care am mai facut cateva barcute ce sprijina temeinic notorietatea , ce-si spun cuvantul asupra experientei . De la barca la barca acestea ies mai bine , mai finisate , mai iute lucrate .

Si nu inchei fara a va vorbi despre Florin , colegul ...
    articol scris de publicat în 28 Mar 2015 04:10 PM

Nisipurile de Aur- Albena-Balcic
    Joi 14 august

Peisajul se încadra în zorii unei zile prevestindu-se frumoasă. Uite o croazieră lungă, fără furtuni, fără ploi, fără zile mohorâte. Suntem deja în a treia săptămâna de vacanţă.
    Trec prin ritualul cafelei, simplu, visările de dimineaţă lipsesc. Nu prea e locul predispus reveriilor şi parcă nici timp n-aş avea. Bate N-V, numai bun pentru direcţia noastră. Mai târziu ştiu că se va schimba şi vreau să-l ...
    articol scris de publicat în 3 Mar 2015 11:31 PM

Bjala-Varna
    Făcusem 25 MM în 5 ore; o viteză medie de 5 nd.
    Zguduiţi destul de serios de valurile din larg, popasul ne-a picat cum nu se poate mai bine. Pe aragaz au început să aburească midiile pane, un sos s-a conturat într-o tigaie, un vinişor a ieşit din frigider.... obrăjorii noştri au început să prindă culoare, viaţa devenise roz bonbon .
    Stropite uşor din sticla de rom, pe patul de unt încins, midiile emanau mirosuri irezistibile. Şi în peisajul acela frumos, de lagună cu brazi, am luat ...
    articol scris de publicat în 24 Feb 2015 10:08 AM

Sambata 9 august
    Matinal c-asa mi-e firea, cafelesc in cockpit cand nimeni nu s-a trezit. Nimeni de nicaieri. Nici in marina, nici pe terase, nici in barcile celelalte.
    Scriu mesaje si jurnal. Nu imi ies 2 zile la socoteala, le-am pierdut pe undeva . Si cui ii pasa ? Scriu mizerabil, pe genunchi, intr-un ruliu dat de un vant tare, de vest.
    Am bagat de seama ca mereu dimineata bate vestul si bate bine. E de folosit lucrul asta. Fac socoteli si planuri pentru pasajele de intoarcere.
    Acestea sunt momentele mai serioase. Dupa ce se trezeste lumea, incepe veselia ...
    articol scris de publicat în 16 Feb 2015 01:24 PM
    Article Preview

O etapa a calatoriei s-a incheiat in Chile. Mesajul Catalinei Albu este : "Din Noua Zeelandā până in Chile, Phoenix a realizat cea mai lungă traversadă fācutā de un velier românesc: 5400 mile in 45 zile." Eu le doresc vant bun in continuare, acum, ca echipajul s-a intregit. Din Chile va participa si Catalina alaturi de Marius si Adrian.
    articol scris de publicat în 13 Feb 2015 09:40 PM
    articole/attachments/19099-cabo2.jpg.html

"draga comunitate permiteti sa va informez, subsemantul are visuri. visuri de mers cu barca." Hai sa fim seriosi cred ca o buna parte dintre membrii forumului au gandit la un moment dat cum ar fi daca ar putea face asa ceva. Pana la urma e o chestie de oportunitati. Pentru mine acuma a fost momentul.
    articol scris de publicat în 27 Jan 2015 10:01 PM
    Article Preview

Materialul care urmeaza a fost publicat de Sorin Sotoc in cotidianul Bihoreanul. BIHOREANUL a descoperit povestea incredibilă a unui dizident anticomunist care, scăpat din temniţă, plănuia să evadeze din România navigând pe Marea Neagră la timona unui iaht pe care l-a făurit artizanal, timp de 12 ani, în propria curte

UCIS DE O HIMERĂ. Singurul iaht construit vreodată în Bihor a fost conceput şi executat de Olah Ferdinand (medalion), care apoi a murit de mâhnire că Securitatea nu i-a dat permisiunea să-l folosească pe mare