Bun gasit!

Bine v-am gasit doamnelor, domnisoarelor si domnilor!

Ma cheama precum username-ul, sunt din Bucuresti, nu chiar la prima tinerete si sunt incepator intr-ale marinaritului. Mai corect spus, sunt in faza de visator, ca sa fiu in ton cu structura forumului.

Am gasit mai demult acest forum in urma catorva cautari dupa ceva ce rima cu "barca" dar pe vremea aceea nu erau mai mult de 5-6 useri. Intre timp am dat si de topicul de pe softpedia, am constatat o migrare catre incoace asa ca m-am inregistrat si eu aici.

Citind cateva topicuri recente am observat folosirea adresarii la persoana a doua plural. Eu, ca un (foarte) vechi user al multor liste de discutii, forumuri etc de prin toata lumea, sunt "de moda veche" si ma adresez in mesajele mele la persoana intai singular indeferent de interlocutor (varsta, sex, religie, numar de barci in proprietate s.a.m.d.). Nu vreau ca prin asta sa jignesc, sa ofensez sau sa deranjez pe nimeni asa ca imi cer scuze anticipat tuturor celor in cauza.

Inca o data, bine v-am gasit!
 
Atunci, bine ai venit pe forum, si daca ne mai periem intre noi la plural, e pentru ca inca ne tatonam cu anumite persoane inainte de a ne da pe brazda. Se pare ca nu e cazul tau :). Imi plac oamenii dintr-o bucata, asa ca sa-i dam bataie la postari.
 
mereu tineri...

Bine ai venit Cip...cit timp vintul bate si barcuta se misca suntem mereu tineri...:)
 
Bine ai venit, Cip! Dacă spiritul e tânăr şi liber, nu mai contează altceva. :)
Eu zic că eşti bătrân doar atunci când pleci capul şi accepţi tot ce ţi se impune.
 
Bine ai venit !!!
Stai linistit ... multa lume viseaza ... ceea ce e bine. Altfel am sta legati de becali, mitici si diaconesti ...

:sail:
 
Salut,

Sunt din Bucuresti, ma numesc Andrei. Cochetez cam de un an cu ideea de a avea si de a petrece timp pe o barca. Intre timp am mai citit forumurile de pe-afara. De curand am descoperit forumul de pe Softpedia, l-am inghitit intr-o seara si apoi am continuat cu cel de-aici.