CONSTRUCTIE BARCA ALUMINIU

In primul rand un simplu si sincer SALUT!!!
Astazi este prima mea zi ca membru acestui site, ce pot sa va spun despre mine sunt un inpatimit al pescuitului pe dunare dupa mal pana in momentul de fata.
Vroiam sa achizionez o barca de aluminiu dar din pacate bugetul redus,preturile mari acestor barci dar si mandria de a face ceva cu mainile mele m-au indrumat catre voi.
Sa trec la subiect
Doresc sa construiesc o barca undeva pe la 3.7m/lungime 1.3m/latime si aprox.0.50m/inaltime
FFF IMPORTANT greutatea acestea barci pt ca doresc sa o transport pe portbagaj
Acum m-am tot uitat pe forum si sunt in dilema,prima aotiune ar fi o barca gen jon boat ce-a care are lateralele paralele
Poate vb prostii sunt incepator in domeiul barcilor, dar sper sa imi pot duce poriectul la capat binenteles si cu ajutorul vostru
Ce greutate credeti ca va avea aceasta barca si nu in ultimul rand credeti ca este ok pt.dunare pentru 2-3 persoane
 
Nu stiu de ce te-ai "agăţat de Al". Uite aici un tender versatil, o nebunie de bărcuţă pentru care te-ar invidia toţi marinarii şi pescarii din lume. Mai ales ca o poti pune .... într-un portbagaj, dar mai ales ca daca te superi cu colegul de pescuit, fiecare-şi ia jucariile şi pleacă!:happy:
 
Acum 2 ani visam si eu sa constuiesc o barca de aluminiu. Prima surpriza neplacuta au fost preturile la tabla de aluminiu. A doua a fost cand unchiul meu din Norvegia mi-a povestit ca la ei se vinde tabla de aluminiu obisnuita si tabla din aliaj de aluminiu destinata special pentru constructia de barci (tabla mai rezistenta la coroziune), care are un pret mult mai mare. Apoi am intrebat pe altii ce inseamna sudura aluminiului in gaz protector, cel mai ordinar aparat de sudura incepe de la 1000 RON, plus trebuie sa fii un bun sudor. Incat pana la urma am renuntat la idee.
Cu fibra de sticla iese mult mai ieftin si e o carena usoara.