E OK o iesire cu caiacul Jurilovca-Gura Portitei? (sau e periculos) Ce imi recomanzi?

Buna ziua,

Intentionez sa merg la Jurilovca unde sa imi fac cazarea si de acolo sa merg la Gura Portitei cu caiacul (Bic Kalao) - asa in plimbare: plec dimineata si ma intorc seara inapoi in Jurilovca. (a se vedea traseul din poza atasata) Sunt incepator cu caiacul.

Este OK, sau sunt valuri pe lac si e periculos cu caiacul? In cazul asta m-as da cu caiacul doar acolo in jurul Jurilovcai.

Din ce am citit pe aici, complexul de la Gura Portitei este super scump - si se recomanda sa nu se mearga acolo - fie un pic mai la nord fie un pic mai la sud.

Poate imi recomandati ceva si mai OK decat Jurilovca - daca stiti ceva mai misto unde se poate ajunge cu masina.

Multumesc anticipat!
 

Atașamente

  • Jurilovca_GuraPortitei.jpg
    Jurilovca_GuraPortitei.jpg
    19.1 KB · Vizualizări: 173
complexul de la Gura Portitei este super scump - si se recomanda sa nu se mearga acolo - fie un pic mai la nord fie un pic mai la sud.
Complexul de la Gura Portitei este super frumos, este ceva parca desprins din alt film, decat restul statiunilor romanesti. Preturile sunt mai mari, dar nu cred ca sunt chiar groaznice. Se poate campa cu cortul, iar preturile pentru asta nu sunt gigantice. Eu am fost la Gura Portitei si recomand cu toata caldura aceasta statiune linistita si superba. Mai la nord si mai la sud de Gura Portitei, din cate stiu eu sunt rezervatii si nu ai voie sa deranjezi fauna.
Cu masina poti sa ajungi de exemplu si in Dunavatu de Jos, de unde ai o multitudine de canale la dispozitie.
 
Ca sa completez cele spuse de Remi, eu as lua spraydeck-ul caiacului (sau sprayhood , depinde ce fel de barci aveti :) ) fiindca e bine sa fiti protejati de valuri. Pe Razelm vantul se poate intari, iar valurile se formeaza rapid.
Cu sprayhood, vesta si brate bune, nu veti avea probleme.

Later edit :
M-am grabit si n-am vazut ca aveti caiac sit-on-top :) .