Gonflabila de la Honwave sau 3D Tender?

M-am hotarat sa-mi iau o gonflabila.Si cum sunt un incepator in domeniu,rog pe cei mai vechi in bransa sa ma ajute in alegerea intre modelul de la Honwave cel de 3 metri si podeaua de aluminiu,si un model care l-am gasit pe net la Hibiscus Sport,se numeste 3D Tender Fiberglass (cea cu chila din fibra)si are lungimea de 3.1 metri.Cea de la Honwave am vazut-o pe viu fiindca avem in Calarasi un magazin si o are in stoc.Ma intereseaza daca stiti despre calitatea materialelor si fiabilitatea acestor barci.Motor am gasit ceva second aici in Calarasi de 5 cp 4T cu ore foarte putine.Astept sugestii. Multumesc.
 
Vrei sa fie total demontabila? Cum (cu ce) ai de gand o transporti?

Honwave e demontabila
3D tender e un RIB (ne - demontabila)

Astept raspuns ;)
 
eu am un rib 3dtender,de 270 cu chila din aluminiu.
cele cu chila din fibra sunt grele, le manevrezi greu de unul singur.
prin comparatie, la aceleasi dimensiuni 310,cu chila din aluminiu are 34kg :: HIBISCUS SPORT, Barci Aluminiu Ultralight RIB :: ,cu chila din fibra are 58kg :: HIBISCUS SPORT, Barci Pneumatice Tender Fiberglass ::
daca iti doresti un rib, sa stii ca ar trebui sa ai un motor mai puternic, cel putin 10cp, pentru ca la deplasament, mie personal ,nu imi place cum merge un rib scurt.
in glisaj se schimba situatia, ai senzatia ca zbori deasupra apei.
daca nu vrei glisaj, pentru rib cu chila din aluminiu, este suficient si un motor de 2,5cp(suzuki de 2,5cp,are doar 12kg si costa 550euro nou)
la rib-uri scurte ,cu motor de 5cp, reusesti doar sa te enervezi, cand turezi, se ridica prova la cer(sunt apupate?), nici deplasament, nici nu gliseaza.
O pneumatica cu chila gonflabila,cu un motor de 5cp, s-ar putea sa gliseze cu o singura persoana.
calitativ ambele barci sunt bune, sunt produse in China, ca majoritatea pneumaticelor dealtfel, singurul inconvenient este ca au lipiturile facute manual, nu sunt termosudate ca la Quicksilver, de exemplu.