rampa amenajata pentru lansare de pe peridoc, herastrau sau alt lac

salutari tuturor barcaholicilor!

am o barca (de pescuit), proaspat achizitionata, si as vrea sa o dau la apa eu pentru prima data. barca e grea, am peridoc, si as vrea sa invat manevrele de lansare la apa si recuperare, sa vad cat e de stabila, etc... probele le-am planuit cu vasle si motorul electric.

problema e ca nu stiu cu exactitate nici un loc in Bucuresti (adica la indemana) unde este amenajata rampa pentru peridoc, si pana in weekend nu am timp sa explorez. as vrea sa fac trebusoara asta sambata sau duminica.

si asa vine si intrebarea: unde imi recomandati sa merg? Herastrau sau Vacaresti sau orice altceva, cu sau fara taxa. nu sunt membru la vre-un club inca.

multumesc!

later edit: nu stiu daca e tocmai sectiunea potrivita... dar pentru ca sunt incepator am considerat potrivit sa postez aici. multumesc pentru intelegere.
 
Ultima editare:
Salut

Eu am lasat-o prima data la apa pe Snagov. Am aflat tot de pe forum despre Intrarea Florilor. Noroc ca am avut cu mine un prieten sofer profesionist pentru ca este ceva de mers cu spatele( toata aleea din imagine):) Problema este insa ca nu am mai fost de ceva timp pe acolo si nu stiu daca mai este valabila "rampa". Inca o problema ar fi spatiul care nu permite sa stai prea mult sa faci teste. Stiu ca mai este vis-a-vis la complex inca una cu taxa dar iarasi aceiasi situatie cu timpul.
Eu unul dupa prima lansare la Snagov am renuntat la ideea de a cauta un loc langa Bucuresti. Pe Snagov este ca pe Magheru la 9 dimineatza :).
Recomand Oltenita (60Km), aviz agrement de la PF, PG si faci cate teste vrei.
 

Atașamente

  • intrarea_Florilor.jpg
    intrarea_Florilor.jpg
    80.7 KB · Vizualizări: 140
  • 2011-05-15 15.06.20.jpg
    2011-05-15 15.06.20.jpg
    105.6 KB · Vizualizări: 203