Proiectarea unui velier

Salut la toata lumea.

Numele meu este Hurtoi Alexandru si sunt un Inginer Proiectant Navalist.
In urma cu cateva saptamani m-am hotarat ca a sosit timpul sa imi cumpar un velie, la mana a doua.
Din pacate ce veliere am gasit nu se potrivesc gusturilor mele.
Din acest motiv m-am hotarat sa ma apuc sa imi proiectez si sa imi construiec unul de la zero.
Ca si Inginer Navalist am habar ce inseamna constructia de ambarcatiuni dar din pacate eu stiu sa le fac din fier si de la 100mm in sus.
Lipsa mea de experienta in aceasta ramura a navigatiei, de agrement, m-a dus la scrierea acestui topic si sa apelez la cunostinta colectiva a acestui forum.
Mai intai o scurta descriere a velierului pe care doresc sa il construiec.
Materialul din care se va construi osatura barci va fi lemn.
Lungime 7-12m.
Numar pasageri 4-6.
Navigare Marea Neagra, Mediterana, Marea Nordului.

Intrebarile mele sunt urmatoarele:
1. Unde as putea gasi legislatia pentru constructia de ambarcatiuni de agrement?
2. Care sunt costurile de a avea o barca?
3. Obtinerea unui permis de ''Carmaci''? Stiu ca acestea sunt de mai multe tipuri.

Sper ca in cel mai scurt timp sa am gata un model 3D al corpului si sa incep sa ii fac testele de stabilitate si de hidrodinamica pe care sa le impart cu cei care doresc sa isi construiasca si ei o mica barcuta.
Va multumesc anticipat.
 
Ultima editare:
Salut la toata lumea.

Numele meu este Hurtoi Alexandru si sunt un Inginer Proiectant Navalist.
In urma cu cateva saptamani m-am hotarat ca a sosit timpul sa imi cumpar un velie, la mana a doua.
Din pacate ce veliere am gasit nu se potrivesc gusturilor mele.
Din acest motiv m-am hotarat sa ma apuc sa imi proiectez si sa imi construiec unul de la zero.
Ca si Inginer Navalist am habar ce inseamna constructia de ambarcatiuni dar din pacate eu stiu sa le fac din fier si de la 100mm in sus.