Este suficient un Yamaha F6 de 6cp la o barca de 4 m si 85 kg?

Salutari

Am mai solicitat sfat referitor la achizitia unui motor de barca si am fost lamurit in acest sens de Alex pe forum.

Am inteles ca un motor optim pt barca mea este unul de minim 15-20 cp. Acestea au in medie 50 kg si tinand cont de faptul ca voi merge mai tot timpul doar cu a mica si sotia,nu prea are cine sa ma ajute la montat/demonta si carat motorul,de aceea ma bate gandul sa cumpar un motor nou Yamaha de 6 cai care are mult mai putine kg si rezervor incorporat. Am vizionat cateva postari pe Youtube cu acest motor montat pe barci asemanatoare cu a mea si pareau chiar ok.

Din experienta voastra,credeti ca face fata pt plimbari pe mare? Pe Adriatica.

Va multumesc mult tuturor. Mentionez ca sunt incepator :rolleyes:....am permis de 6 ani dar este prima mea barca.
 
Ultima editare:
Nu e suficient . Pentru 3 persoane ..sigur nu. Daca vrei sa mergi la 8-10 km/ora ...da, te misti. Daca nu ai permis...iei un 5 cai...Daca ai...(vad ca ai B -ul )...sper ca nu e cel pentru auto...La barci sunt altele ...D,C,B,A pt motor + S pt.vele.
poti pune un 15 cai in 2 timpi...Intereseaza-te daca ai voie unde vrei tu sa mergi ...sa folosesti 2T ...ca un 15 cai in 2T are 31-35 kg. Sau mai tare ar fi un Tohatsu 18 cai /2T...Cred ca are 36 de kg...
 
Ultima editare:
In Croatia o voi folosii,acolo este permis 2T. Permisul este cat. B , e ok.

Poti sa imi recomanzi un dealer de motoare second sau site? Din cate am gasit eu pe net,singurul cu preturi ok pe second este Probarca.
Partea proasta este ca sunt din Timisoara si majoritatea motoarelor le-am gasit in zona Delta,Litoral...:).

Mii de multumiri pt sfat!
 
Cel de pe www.pescuitul.ro s-a vandut...as fi vrut sa-l iau eu...
Okazii.ro vand motor barca Tohatsu 18 cp si produse asemanatoare Anuntul asta e expirat...