Marathon international Kaiak-Canoe 2013 pe raul Mures

afis_competitie.jpg


MARATHON international Kayak-Canoe 2013


LIPOVA-PAULIS-ARAD 50 km
open PAULIS-ARAD 35 km

Data 06.07.2013

Regulamentul,formularul de inscriere si mai multe detalii le gasiti pe : WEST-SPORT :::Kajaks, Padles and Canoes maker:::

Organizator : Asociatia Clubul Sportiv West Sport Arad
 
Ultima editare:
Sunt amator pentru aceasta tura.
Anuntata din timp ,va avea multi participanti,inseamna ca va fi atractiv.
 
Interesant !
Ma bucur ca se organizeaza astfel de lucruri :)
Ce spui, Klimm ?

Scuze pentru lipsa de promptitudine Florio, am citit invitatia pe Facebook si nu am mai citit pe forum :)
Eu zic ca, dupa Mures Marathon, inca o echipa s-a hotarat sa recastige un rau pentru oameni. Cinste lor. Cu Feteasca...Neagra .
Sper sa particip, depind de examenul de treapta din vara.
 
A fost cineva pe portiunea Paulis-Arad sa ne spuna cum e raul acolo? Ma tem ca e nu prea are curent si e un fel de cursa de vaslit pe ape statatoare. Stie cineva cum e in realitate?
 
Nimeni nu vrea sa dezvaluie cum e Muresul pe portiunea Paulis-Arad ? :(

Sigur nu este inghetat .De obicei cine il organizeaza il si castiga.Noi ceilalti ,vom savura : peisajul, actiunea, placerea de a partipa si eventual mandria de a tine piept bastinasilor.
 
muresul este mic..mic si acuma cind in alti ani era imens in aceasta perioada. daca nu va mai ploua (mult nu ce a fost pina acuma) curentul are cam 3-5 km/ora deci va fi o cursa de vislit la greu :p:p:p
 
Nimeni nu vrea sa dezvaluie cum e Muresul pe portiunea Paulis-Arad ? :(

Eu anuntul "oficial" l-am vazut in reteaua Facebook. Pentru informatii suplimentare, va indemn sa contactati pe Facebook, pe domnii Nica Calin sau Reinhardt West, care sunt organizatori. Nu stiu inca, daca dumnealor, folosesc si barcaholic.ro.
Succes .