Probleme Viteza

Salutari . Sunt incepator in aceasta bransa si as avea nevoie de cateva sfaturi daca se poate.

Mi-am cumparat o barca Aquamar Vulcanissimo 4.35 cu motor de 9.9 4 stroke mercury.

Problema e ca nu merge mai tare de 6.36 mm (12 km/h). Si consumul e destul de mare.

Am intrebat ceva lume dar nimeni nu mi-a dat un raspuns concret.

Barca are 4.35 lungime, 1.76 latime si 230 kg. Ma gandeam sa cumpar hydrofoil si sa-i schimb elicea .


Va multumesc anticipat
 
Problema e ca motorul actual nu are putere sa impinga barca in glisare, asa ca barca se misca in regim de deplasament.
Cumsumul nu se masoara la 100/km ci la ora.

Iti trebuie un motor mai mare. Din ce am vazut pe net aceste barci sunt echipate cu motoare de 40 CP. Daca ai posibilitatea, incearca si un 20 CP, ca sa te edifici. Barca este insa destul de grea (230kg) asa ca eu as merge pe varianta 40-50 CP ca sa fiu sigur ca gliseaza cu 3-4 oameni + bagaje.
 
Asa este ...40..50 de cai...
Barca are forma de glisare ..Este una de vanzare pe ProBarca
PRO BARCA - Vand barca AQUAMAR VULCANISIMO + motor 45 CP + peridoc

230 kg barca + 50 motor + 150 (2 persoane slabute) ...Ai deja 430 kg / 9.9 cai , adica 43 kg/cal. Pai asta inseamna cam 15 km/ora in deplasament.
Cu un 20 de cai gliseaza sigur cu doua persoane ...230+52 (motorul) +20 benzina +160 oamenii = 462 462/20 cai=23.1 kg/cal. Gliseaza . Cam la 30 km/ora. Gliseaza la limita si cu a 3-a persoana. Fara bagaje... Dar nu mai mult. Va merge cam la 26-27 km/ora...in blana. Nu e bine sa mergi cu motorul la maxim . Asa ca ...
Pune-i un 40 de cai ...si pe cel de 9.9 il poti pune auxiliar.
 
Salutari . Sunt incepator in aceasta bransa si as avea nevoie de cateva sfaturi daca se poate.

Mi-am cumparat o barca Aquamar Vulcanissimo 4.35 cu motor de 9.9 4 stroke mercury.

Problema e ca nu merge mai tare de 6.36 mm (12 km/h). Si consumul e destul de mare.

Am intrebat ceva lume dar nimeni nu mi-a dat un raspuns concret.