Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 41 to 50 of 70

Topic: Cum poti aduce o barca de afara

  1. #41
    Member cezarct2000's Avatar
    Membru din
    May 2009
    Locația
    constanta
    Posturi
    38
    Blog Entries
    1

    Default re putere motoare rin

    Quote Originally Posted by remyx View Post
    Incerc sa gasesc o solutie de transport IEFTIN a unei barci din vestul Europei. De fapt, de undeva de la Marea Nordului.

    Ce am gasit pana acum ar fi :

    - Container-ul care are dimensiuni standard (interior ) astfel :
    Lungime 5898 mm
    Lăţime 2330 mm
    Īnălţime 2365 mm

    Deci, se poate aduce in container o barca avand sub 6 metrii.

    - Pe trailer. Scuuump rau.

    - Pe mare, ocolind Europa (cred ca e innaceptabil datorita distantei ff mare). Conditia de baza este ca barca sa fie capabila sa iasa pe mare. (Clasa A, minim B). Si, uneori, drumul pe care barca l-ar face pana aici ar fi cel mai drum lung din viata ei, poate chiar mai lung ca toate drumurile celelalte la un loc.

    - Pe canalele din Europa si Dunare. Aici ne-ar trebui o harta sa vedem cum se poate face drumul.
    [QUOTE=capitanul nemo;5933]
    Quote Originally Posted by cezarct2000 View Post

    Pasa din dreapta, adică trebuie să treci de barajul Haringvliet? Acolo sunt facilităţi pentru yachturi la Hellevoetsluis.
    De ce e nevoie de două motoare? E prea puternic curentul?
    mesajul era pentru o barca de 17 / 18 " adica cu motor outboard care de obicei nu este mai mare de 10 cp iar ca sa schimbi pe pasa iti trebuie minim 12 /13nd dac a nu aii containere pe senal , care au 14 /16 nd intra pe live ships si mai vorbim dca ai curajul sa tai medium traffic fara 2 motoare asta daca iti da acceptul harbour master daca nu cere ajutor de la politia nav te ajuta -- o sa ramai surprins cun m se poarta === ps trebuie sa fii cu totul in regula altfel stai deoparte -- sa nu faci nici un gest pe care il faci in tara catre un politai cand te a prins peste limita de viteza = sant foarte corecti
    Last edited by cezarct2000; 13 May 2009 at 11:45 PM.

  2. #42

    Default

    Eu mă refeream la un velier de 9 m şi sincer cu excepţia MacGregorului care e motorsailor, nu ştiu nici unul capabil să atingă şi să păstreze 12 noduri cu motorul.
    Se plătesc taxe pentru tranzitarea şi utilizarea ecluzelor de pe Canalul Rin-Main-Dunăre?
    'Nu toţi rătăcitorii sunt nefericiţi' J.R.R.Tolkien

  3. #43
    Senior Member
    Membru din
    Oct 2008
    Locația
    BUCURESTI & Marina Mangalia
    Posturi
    791

    Default

    De departe , cea mai ieftina metoda ( asta era cerinta , nu-i asa?) este adusul pe canale si Dunare , la vale . Sunt multe ecluze , e adevarat ( parca peste 45 ) , dar nu e nici o drama. Barca trebuie protejata cu o scandura de aprox .3 -3,5 metri lungime , 30 cm latime si 2 cm pusa peste baloane pentru ca peretii verticali ai ecluzelor pot avea ( deseori )stalpi metalici verticali si baloanele puse traditional nu fac fata .

    In rest , e bine de stiut limba germana si de facut planuri pentru fiecare zi a calatoriei , pe harta , astfel incat sa nu te prinda noaptea neasigurat si fara adapost in mijlocul canalului sau al Dunarii . E bine sa pregatesti calatoria pe indelete .
    FAIR WINDS !

    Mintile ilustre discuta idei, inteligentele medii discuta evenimente, iar mintile reduse ii discuta pe altii .
    (asta mi-a placut asa de mult ca am preluat-o de pe forumul motociclism.ro )

    Can you handle life ? Ideea e sa mori tanar , dar cat mai tarziu posibil.

  4. #44
    Senior Member bibicu13's Avatar
    Membru din
    Sep 2008
    Locația
    ... intre Saturn si Venus ...
    Posturi
    352

    Default

    Quote Originally Posted by captan View Post
    Dupa ce ai cumparat-o din alta tara ai o autorizatie provizorie ptr 30 zile. Pe canale nu te intreaba nimei de sanatate daca nu faci prostii si in general o factura ajunge+acte radiere.
    Exact ca la auto.
    La noi e beleaua mai mare,dar cum astia nu stiu nimic de barci si de legislatie navala, sa ai niste euroi pregatiti de spaga.In rest si pe strada o aduci ca nu te intreaba inmeni.Politia nu stie regulile degabarit
    Apropo de auto: fac actele de vanzare-cumparare cu proprietarul, tipul o radiaza acolo, barca o las acolo (momentan), revin in tara, ma duc la capitanie si inregistrez barca. Cu actele in mana, ma intorc in tara respectiva si aduc barca. E OK?? Se poate face inregistrarea unei barci doar in baza actelor de vanzare-cumparare sau trebuie sa vina o comisie sa se uite la barca ...??

    Quote Originally Posted by capitanul nemo View Post
    Eu mă refeream la un velier de 9 m şi sincer cu excepţia MacGregorului care e motorsailor, nu ştiu nici unul capabil să atingă şi să păstreze 12 noduri cu motorul.
    Se plătesc taxe pentru tranzitarea şi utilizarea ecluzelor de pe Canalul Rin-Main-Dunăre?
    Imi pare bine ca s-a mai dezmortit thread-ul asta. La urma urmei multi se gandesc la chestia asta putini insa o fac ...
    Ii rog pe cei care stiu sau au mai fost pe ruta respectiva sa posteze aici nivelul taxelor la trecerea prin ecluze sau macar sa puna un link-doua ...

    Cat despre protectie ... vorba cuiva de acum o luna si jumatate la o acostare de noapte "- Fendere, cat mai multe fendere!!" + o sa caut o poza facuta prin Croatia cu un velier inconjurat de vreo 40 de fendere

    Robert: ideea cu scandura e buna de retinut !!! Multam !!!

    Quote Originally Posted by cezarct2000 View Post
    daca vrei sa vii pe apa iti pot da hartile de la canalul rin / main pana in tara ...
    Pai poti sa pui hartile aici, banuiesc ca sunt mai multi interesati.


    Pana una alta:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Rhine%E...93Danube_Canal
    http://www.hansgruener.de/kanal_mdk.htm !!!
    Last edited by bibicu13; 14 May 2009 at 10:06 AM.
    Nu plange ca s-a terminat, bucura-te ca s-a intamplat ...

  5. #45
    Senior Member
    Membru din
    Oct 2008
    Locația
    BUCURESTI & Marina Mangalia
    Posturi
    791

    Default

    Cu placere , referitor la ideea cu scandura , nu e a mea , am primit si eu acest sfat acum 4-5 ani ( de la un mare tatar ) , cand am planificat pentru prima data o astfel de calatorie si am si facut o parte din ea ( inceputul ) . Sfarsitul calatoriei a fost facut de proprietarul barcii, singur si a fost superba .

    Ideea nu este deloc sa ai multe fendere , ci atatea cate trebuie , de obicei 3-4 pe un bord , depinde si de forma corpului . Daca ai multe fendere, acestea se agata intre ele , se agata de cheu , se pierd , se desfac , etc . mai bine 3 bucati mari decat 10 mici . Iar scandura se pune peste ele , la exterior , in zona de contact cu cheul . Fara scandura asta , GARANTAT , in 45 ecluze , barca se va zgaria rau . Exista o anumita tehnologie ( cu 2 parame controlate de un singur om ) de abordare a ecluzelor .
    FAIR WINDS !

    Mintile ilustre discuta idei, inteligentele medii discuta evenimente, iar mintile reduse ii discuta pe altii .
    (asta mi-a placut asa de mult ca am preluat-o de pe forumul motociclism.ro )

    Can you handle life ? Ideea e sa mori tanar , dar cat mai tarziu posibil.

  6.  
     
  7. #46

    Default

    Merge şi cu cauciucuri auto vechi, īn loc de fendere.
    'Nu toţi rătăcitorii sunt nefericiţi' J.R.R.Tolkien

  8. #47
    Senior Member bibicu13's Avatar
    Membru din
    Sep 2008
    Locația
    ... intre Saturn si Venus ...
    Posturi
    352

    Default

    Quote Originally Posted by RobertAmbrozie View Post
    Ideea nu este deloc sa ai multe fendere , ci atatea cate trebuie , de obicei 3-4 pe un bord , depinde si de forma corpului . ...

    . Exista o anumita tehnologie ( cu 2 parame controlate de un singur om ) de abordare a ecluzelor .
    Glumeam, bineinteles ca o sa imi pun atatea fendere incat sa nu ma incurc aiurea in ele.
    ...
    Poti sa detaliezi, te rog, partea aia cu abordarea ecluzelor ??
    Thx!!


    Quote Originally Posted by capitanul nemo View Post
    Merge şi cu cauciucuri auto vechi, īn loc de fendere.
    Desi o sa se cam inegreasca insa ... alta idee de milioane !!
    Thx!!

    Are cineva detalii despre navigatia pe canalele alea??
    Harti, preturi, adancimi, latimi, orice ....
    Apropo, cat costa ecluzarea la Portile de Fier ??
    Se poate acosta la sarbi?
    Orice informatie imi e folositoare.
    Last edited by bibicu13; 15 May 2009 at 07:59 PM.
    Nu plange ca s-a terminat, bucura-te ca s-a intamplat ...

  9. #48

    Default

    Tranzitarea prin ecluzele SHEN Porţile de Fier 1 şi 2 este gratuită, indiferent de pavilion.
    Adāncimea pe şenal, aval de Gura Văii, pānă la Brăila este de minim 2 m, īnsă īn condiţii excepţionale poate scădea la 1,5 m.Aval de Brăila adāncimea este de 7 m.

    Hărţile Dunării, cu date utile referitoare la poduri, frecvenţe, etc, īn linkul de mai jos.

    http://s4.transfer.ro/storage/Dunarea-38868.rar
    'Nu toţi rătăcitorii sunt nefericiţi' J.R.R.Tolkien

  10. #49
    Senior Member bibicu13's Avatar
    Membru din
    Sep 2008
    Locația
    ... intre Saturn si Venus ...
    Posturi
    352

    Default

    Am gasit si urmatoarele informatii:

    Harta detaliata a Dunarii (multumesc Radu !!!!): http://www.amslshop.com/Flusskarten/DDN.php !!!

    Multumesc capitane nemo !!
    Daca stie cineva de harta similara a Rhinului ii dau o bere cu proxima ocazie !!

    Tot ce am gasit a fost:
    - un fel de harta electronica : http://www.werow.com/mod.php?mod=gui...rhein&lang=ENG
    - o colectie de harti ale apelor interioare din mai multe tari europene: http://www.imray.com/catresults.cfm?...at_parent_id=2

    Pana atunci va ofer ceva foarte interesant de citit .... calatoria Bananei:
    in franceza full: http://claude.aube.free.fr/transeuropea/somcruise.htm
    putin si in romana: http://claude.aube.free.fr/transeuropea/indexro.htm

    Am mai gasit niste harti generale http://www.donauschifffahrt.info/en/.../waterway_maps insa repet dau o BERE MARE SI RECE cui imi da un link pentru a cumpara harta detaliata a Rhin-ului!! Nu pot sa cred ca harta detaliata exista numai pt Dunare

    Detalii gen RND, radio etc etc se gasesc pe:
    http://www.danubecom-intern.org/FRAN...agsommaire.htm
    Last edited by bibicu13; 16 May 2009 at 11:24 AM.
    Nu plange ca s-a terminat, bucura-te ca s-a intamplat ...

  11. #50
    Senior Member bibicu13's Avatar
    Membru din
    Sep 2008
    Locația
    ... intre Saturn si Venus ...
    Posturi
    352

    Default

    Quote Originally Posted by captan View Post
    Intrebarea mea este: poti sa navighezi prin Europa de nebun cu o barca radiata dintr-un stat si neinmatriculata in alt stat ?? Merge asa sau se merge printr-un sistem similar cu al masinilor (gen numere provizorii ) ?? Care ar fi pasii ?? Exista un termen limita pana la care poti sa aduci barca in tara ???


    Dupa ce ai cumparat-o din alta tara ai o autorizatie provizorie ptr 30 zile. Pe canale nu te intreaba nimei de sanatate daca nu faci prostii si in general o factura ajunge+acte radiere.
    Exact ca la auto.
    La noi e beleaua mai mare,dar cum astia nu stiu nimic de barci si de legislatie navala, sa ai niste euroi pregatiti de spaga.In rest si pe strada o aduci ca nu te intreaba inmeni.Politia nu stie regulile degabarit
    Ce se intampla daca expira cele 30 de zile ?? Poti sa obtii o prelungire ??
    Permisele eliberate de ANR-ul nostru sunt recunoscute pe Rhin??

    P.S. Din ce am vazut eu, in Olanda nu se inmatriculeaza barcile sub 15 m avand viteza < 20 km/ora. http://hollandsouth.angloinfo.com/co...nd/sailing.asp + http://www.verkeerenwaterstaat.nl/en...nal/index.aspx
    Nu plange ca s-a terminat, bucura-te ca s-a intamplat ...

Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •