Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 31

Topic: ROAD 2012

  1. #11

    Default

    @Iuliutz : poti sa descarci hartile de la OpenMaps (au doua intrari de la Gorgova) si sa le pui pe GPS in loc de OpenStreetMaps (nu au nicio intrare la Gorgova).
    ViewRanger are o interfata ok, features ok dar nu are o harta topo actuala si detaliata. Daca face cineva rost de o harta topo adevarata pentru Delta putem sa o punem in Garmin. Ar fi varianta cu Google Maps dar vad ca au imagery date 30.04.2006.
    Later edit : Precizare : imagery date e pentru zona de la Gorgova, pentru restul deltei variaza intre 2005 si 2010.

  2. #12
    Senior Member Iuliutz's Avatar
    Membru din
    Jul 2012
    Locația
    Alba Iulia
    Posturi
    107

    Default

    Le-am pus toate pe garminul meu. Si openmaps si osm si road2008 si garmin basemap ( care a venit cu GPS-ul) dar īncă nu am fost cu garminul in delta sa pot face o comparație live sa īmi dau seama care e mai bun si oferă informații exacte. Le pot da enable sau disable la fiecare dintre hartile īncărcate in GPS.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #13

    Default

    @Iuliutz : Abia astept sa faci comparatia.
    Eu caut in continuare o harta topo actuala a Deltei.

  4. #14
    Senior Member Iuliutz's Avatar
    Membru din
    Jul 2012
    Locația
    Alba Iulia
    Posturi
    107

    Default

    Dacă timpul din portofel īmi permite si pot sa ajung o sa fac comparatia in octombrie. Dacă nu, doar la anul
    Sunt dispus insa sa īl īmprumut pentru un weekend la pupezica sa īl testeze dacă e de acord si el! El ajunge mai des ca mine pe acolo si exploreaza distante comparabil mai mari ca mine. Eua duc la pescuit mai mult decāt la explorat!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #15
    Junior Member
    Membru din
    Oct 2012
    Locația
    Bucuresti
    Posturi
    9

    Default

    Quote Originally Posted by fleosk View Post
    Pana nu se va putea folosi cu BaseCamp sau HomePort ROAD 2012 reprezinta o investitie proasta pentru un barcagiu pe Delta/Dunare. Cine are ROAD2008 sa il pastreze.
    Pentru cine isi doreste rutare, ROAD 2012 nu este stralucit, desi se lauda cu cea mai mare acoperire la nivel de numar de strada. Nu a gasit adresa din Galati a parintilor mei - care au numar postal de 5 ani. Pentru rutier recomand iGo pe iPhone/iPad.
    Au ramas de investigat custom maps pentru Garmin, cele 2 harti Blue Chart care acopera Marea Neagra si Dunarea (VEU504S - varianta retrasa si VRU002R - proaspat lansata) si harta de la Navionics - Navionics 43XG Gold XL9.
    Am dat intamplator de acest post si am cerut explicatii la obiect referitor la o concluzie atat de dura referitoare la o harta construita in 9 ani si care a costat peste jumatate de milion de EUR. Domnul care a postat aceste afirmatii a fost foarte amabil si mi le-a dat. In speta:

    1. ROAD2012 (este vorba de versiunea .30) nu gaseste doua numere postale, unul in Galati si celalalt in Bucuresti. Ei bine, nici I-Go nu le gaseste. La noi vor fi in urmatorul ROAD2013. Ma intreb insa care este relevanta. Sunt peste 2 milioane de numere postale in ROAd, aproape de 10 ori mai multe decat in orice altceva, faptul ca lipsesc 2, la dinamica existenta in domeniul imobiliar din Romania, inseamna o rata de eroare de 1:1.000.000. Si oricum asta tine de adresabilitate, nu de rutare. Si mi s-ar fi parut mai corect sa comparam ca rutabilitate echipamente similare, pentru ca intre gpsmap 78 s (ecran mic, tonuri de gri, fara indicatii vocale si doar cu bip-uri si sageti) si un navigator cu I-Go si eu as fi preferat I-Go-ul. Situatia se schimba radical daca incarcam ROAD2012.30 pe orice PND de la Garmin...

    2. Canalul Virsina se scrie de fapt Varsina. De pe hartile DTM din anii '70 aceasta era grafia din pacate. Am remediat.

    3. Lipseste Lacul Varsina de pe harta ca denumire. Ei bine, asta e o problema. Mentionez ca acesta nu apare pe niciun set de harti: topo 25k din 1960 si respectiv setul din 1980, planurile de tragere, harta Marelui stat Major (1884), Harta Vidrascu 1911, harta Gastescu din anii 1983-1990 etc. Nu veti gasi informatii nici pe hartile ARBDD sau cele publicate sub egita CJ Tulcea. Cu atat mai putin nu apare pe hartile OM sau OSM. Deci, ce anume ni se reproseaza mai exact? Sper sa-l fi pozitionat acum dupa indicatiile primite, desi nu-mi place sa folosesc genul asta de "referinte bibliografice" de tipul hear-say. Apropo, stie cineva unde este Canalul Lopatna? Nici ala nu e pe harta si se fac ture cu caiacul pe el...

    4. ROAD2012 nu poate fi incarcat in Basecamp. Nici n-am spus vreodata c-ar putea fi incarcat... Ar fi fost mai bine daca se putea, nu ca harta este proasta ca nu se poate. In fine... Discutia despre de ce nu se poate este aici:
    Calendar MapSource | Proiectul Romania Digitala

    5. harta este off destul de rau pe segmentul Tulcea-Galati. Absolut fals. Domnul a navigat cu barca pe sectorul ucrainean al Dunarii, acolo unde aparea in fundal nu harta ROAD2012.30, ci harta de baza 1:1.000.000. Aceea este intr-adevar atat de off, incat la mijlocul Dunarii, in segmentul ucrainean, iti arata ca ai fi pe pamant romanesc... dar senzatia pe care o da e ca ai fi pe pamant ucrainean din cauza jumatatii de Dunare de la malul romanesc pana la granita cu Ucraina. Nu am ce repros sa-mi fac aici, dar ca sa nu se mai creeze pe viitor senzatia asta, am "intins" limita hartii in plansele L35-093, L35-105, L35-106, L35-094, L35-095, L35-096 si L35-108. pana la malul ucrainean al Dunarii si canalelor ei care urmaresc granita nationala a Romaniei si pentru ca nici asta nu a fost suficient, am eliminat cu totul harta de baza.

    6. Accesul la lacul Rosulet nu mai este asa. Corect, am introdus plaurii care blocheaza accesul inspre NE si canalul din fata cherhanalei prin care se poate intra in lacul respectiv.

    7. Am corectat (ma rog, introdus) si spartura din dig la nord de Gorgova in L35-107 de care vorbeste un alt utilizator mai jos.

    Ideea este ca oricand am fost deschis la critici, cu atat mai mult de la clientii platitori. Nu am pretins niciodata ca avem un produs perfect, ci cu unul perfectibil. Cand altii se lauda cu acoperire 100% la nivel de detaliu cu doar 155 mii de km de drumuri, noi am spus, cu 267 mii km de drumuri in harta ROAD2012.40, ca mai avem de lucru inca 2-3 ani de acum incolo... la o medie de 10-12 mii de km adaugati la fiecare release nou. Ne adresam evident unei clientele cu venituri superioare si cu alte pretentii, asa ca genul asta de atentie este absolut normal. Ar fi bine ca atata vreme cat nu mi s-au comunicat direct corectii la harta, sa nu se foloseasca sintagma "se mentin" erorile in harta, indiferent cat de minore ar fi acestea.
    Cam asta e. Voi fi de acum punctul de contact pe acest forum in care puteti trimite observatii/corectii/sugestii la harta ROAD.

  6.  
     
  7. #16

    Default

    Inimitabilul domn Bogdan Condurateanu

  8. #17
    Senior Member
    Membru din
    Mar 2009
    Locația
    Austria
    Posturi
    334

    Default

    1. Personal gasesc faptul ca autorii (sau cel putin un membru din echipa ROAD) au / a
    intrat in dialog cu noi un fapt absolut pozitiv.

    2. Sunt de acord cu decizia producatorului ca harta se vinde la contravaloarea poate a cca. 80 litri de combustibil,
    consumul unei salupe medii pe o zi "cu zbenguieli".

    Evident imi asum si oprobiul de a pune caiacisti si pescari (care se deplaseaza poate cu 8-10CP in regim economic)
    in aceeasi oala cu "baietii mari" care forjeaza cu motoare de 100CP + (sau ++) la maxim ...

    Testul unei politici de pret sunt veniturile globale,
    si atata timp cat acceptam aceasta realitate,
    este doar o chestiune de optiune personala daca cumperi un produs,
    sau altul mai ieftin sau recurgi la solutii gratuite (de regula gen OpenSource).

    3. Nu pot fi insa de acord cu urmatoarea afirmatie simplificatoare si care da impresia ca produsul se situeaza pe la 1ppm
    marja de eroare (parts per million)

    Quote Originally Posted by C0ndu View Post
    Sunt peste 2 milioane de numere postale in ROAd, aproape de 10 ori mai multe decat in orice altceva, faptul ca lipsesc 2, la dinamica existenta in domeniul imobiliar din Romania, inseamna o rata de eroare de 1:1.000.000.
    Persoana care a facut testul a afirmat ca DINTRE ADRESELE TESTATE nu s-au gasit doua.

    Nu a afirmat nicidecum ca
    3a) a testat TOATE adresele (din baza de date) si
    3b) nu s-au gasit 2 adrese...

    Diferenta intre un test
    - aplicat la multimea TOTALA a mostrelor si una efectuata
    - asupra unui numar (submultime) de mostre este evidenta

    Exista metode si modele foarte precise in cadrul Teoriei Fiabilitatii care pot prezice probabilitatea de descoperire a unei erori , bazandu-se pe teste partiale (mostre) dar exista evident o diferenta signifianta
    intre a testa toate unitatile si teste bazate pe esantionare.

    4. Dialogul intre echipa ROAD si noi, barcagii interesati de acel produs este benefic si datorita feedbackului,
    caci a testa toata baza de date , in timp real, de o echipa cu resurse umane limitata este de-a dreptul imposibila.
    Last edited by solpet; 5 Oct 2012 at 03:22 PM.

  9. #18
    Junior Member
    Membru din
    Oct 2012
    Locația
    Bucuresti
    Posturi
    9

    Default

    Concluzia celui care a testat doua adrese din cele doua milioane a fost ca produsul ROAD este slab in fata unuia cu 300 de mii de adrese (I-Go) in care aceleasi doua adrese nu erau de gasit (lucru care a scapat sa fie mentionat)... Statistic este vorba de un ordin de marime aici... in favoarea ROAD.
    Repet, sunt aici sa primesc feed-back-ul acestei comunitati, feedback pe care il consideram important adaugat la ce este disponibil ca imagini satelit sau culegerile pe care le face la doi ani Facultatea de Geografie din Bucuresti. Daca vine si pentru zone dinafara ei, cu atat mai bine. Avem in plan lucruri deosebite in viitor pentru zona maritima costiera a Romaniei si mai departe pentru intreg traseul Dunarii pe teritoriul romanesc.

  10. #19

    Default

    Astept cu interes ROAD2012(2013) cu ultimele update-uri pentru GPSMAP 526s.

  11. #20
    Junior Member
    Membru din
    Oct 2012
    Locația
    Bucuresti
    Posturi
    9

    Default

    Doresc sa va supun atentiei aparitia celei mai noi versiuni de harta ROAD2013.10 disponibila pentru aparatele Garmin.

    Mai multe detalii despre aceasta harta puteti obtine pe pagina ei oficiala de prezentare :
    Lansare RO.A.D.2013.10 | Proiectul Romania Digitala

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Alte topicuri asemănătoare

  1. Altceva...pe uscat...! Off Road!
    de sclipici īn topicul Discuţii pe uscat
    Răspunsuri: 16
    Ultimul post: 3 Aug 2015, 07:28 PM
  2. Un rib off road
    de lipan īn topicul Bărci agrement cu motor
    Răspunsuri: 2
    Ultimul post: 18 Jul 2012, 05:29 PM
  3. Pe Herastrau 25.05.2012
    de Alex78 īn topicul Organizări īntālniri și ieșiri pe apă
    Răspunsuri: 10
    Ultimul post: 10 Jun 2012, 10:19 PM
  4. Cyclades mai 2012
    de fleosk īn topicul Poze
    Răspunsuri: 16
    Ultimul post: 10 May 2012, 11:26 PM
  5. Tenerife 2012
    de ghyoc īn topicul Jurnal de bord
    Răspunsuri: 2
    Ultimul post: 5 Mar 2012, 08:04 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •