Visul unui incepator

Salutare,
Pentru inceput vreau sa precizez ca sunt absolut incepator in acest domeniu. (adica nu stiu absolut nimic).
As dori sa cumpar un velier de genul acesta:Segelschiff Wanderer4 Segelyacht Segelboot 6,55m gepfl. Segelklar | eBay
segelyacht-wanderer-4-foto-bild-49735228.jpg

Planul meu, asa.... visator: Am un vw bus dotat pentru camping, cu care merg destul de des in Grecia. Vreau o "barca", sa o pot lega dupa masina pe o remorca, sa o trag pana in Grecia, sa ma plimb pe acolo, si sa o trag acasa, sau sa o las acolo in port.
Acuma intrebarile:
Ce inseamna sa detii un astfel de velier?:
Conditii de "parcare"? Adica o pot lasa in curte pe remorca peste iarna? sau ce costuri implica pastrarea intr-un port vara si iarna?
Cum se pune pe apa? Macara? Este vandabil sa o tot scot de pe apa si sa o duc acasa?
Ce costuri de intretinere sunt?
Ce se poate face cu o astfel de ambarcatiune? Adica se poate naviga doar pe langa coasta? sau se poate pleca la un drum mai lung (3-4 zile pe mare)?
Ce cursuri ar trebui sa urmez?
Sau ma sfatuiti sa im-i iau o barca gonflabila si gata:(

Cam astea ar fi intrebarile pentru incepu. Mai am, dar dupa ce ma lamuresc cu astea.

Orice raspuns este bine venit.
 
Salutare,
Pentru inceput vreau sa precizez ca sunt absolut incepator in acest domeniu. (adica nu stiu absolut nimic).
As dori sa cumpar un velier de genul acesta:Segelschiff Wanderer4 Segelyacht Segelboot 6,55m gepfl. Segelklar | eBay

Planul meu, asa.... visator: Am un vw bus dotat pentru camping, cu care merg destul de des in Grecia. Vreau o "barca", sa o pot lega dupa masina pe o remorca, sa o trag pana in Grecia, sa ma plimb pe acolo, si sa o trag acasa, sau sa o las acolo in port.
Acuma intrebarile:
Ce inseamna sa detii un astfel de velier?:
Conditii de "parcare"? Adica o pot lasa in curte pe remorca peste iarna? sau ce costuri implica pastrarea intr-un port vara si iarna?
Cum se pune pe apa? Macara? Este vandabil sa o tot scot de pe apa si sa o duc acasa?