Mic constructor de constanta :)

Mneata,

Sa o iau cu inceputu.
De vreo 8 ani mi-a intrat microbu in sange cu barcile. atunci cand a cumparat tat'meu o yola facuta de Iacob Frentiu. Cum ii ziceam lui Smokey intr-un private mesage (si el si Vali m-au sfatuit sa scriu pe forum), barca asta e mare pentru lac, mica pentru mare. Stiu, stiu au fost unii care au facut inconjuru lumii cu o pluta, un catarg si un cearceaf, ma rog aproape http://de.youtube.com/watch?v=nkjutgBXeUw&feature=PlayList&p=3D144F3250FFEA15&index=8. Ma tem ca taicamiu nu prea e genul si cum inca e barca lui mi-e imposibil sa o mut doi pasi mai incolo peste Mamaia(e pe Siutghiol).
Sunt student(regie de film la Bucuresti) nu-mi permit o barca noua, si mai greu mi-ar fi sa-mi fac un velier mai mare - lipsa de spatiu, fonduri...
Asa ca am ajuns, fara sa-mi dau seama, sa vreau sa-mi fac o barca cu motor.
Culmea e ca mereu m-au enervat barcile cu motor:)) si jetskiurile care ma hatanau cu siaju lor cand ma relaxam cu vant dinspre Navodari asa de 5 noduri. Dar, o mica parte din ce-mi place ramane: sunt inebunit dupa barci din lemn clasice.
Asta ar fi cam ce m-am decis sa fac:http://www.glen-l.com/picboards/picboard16/pic856a.html
Are multe avantaje pentru mine: e mica deci o pot face intr-un garaj. E mica deci nu costa mult materialele. E stitch and glue deci e relativ mai usor/rapid de facut decat una strip, are motor outbord deci e mai ieftin, e frumoasa al naibii(pentru ochiul meu).
Problemele incep abia acum de fapt. Desi muncesc de-mi sar capacele anual la barca mea - e lemn natur fara nimic - (si imi place foarte s-o fac) - cam asta e singura mea experienta hands on in facut de barci. Habar nu am cum sa tai lemnu pt osatura. Ce lemn imi trebe(stejar zicea Vali), cum incleiez, cum pun placaju okume. Stiu, stiu intai planurile dupa aia vorbele, dar ma gandesc ca e mai bine sa dau sfoara in tara intai, sa primesc sfaturi anterior decat sentinte posterior :).
Cam asta. Ce spuneti? e ok barcuta? merita?