Inceputul unui vis - constructie duckskiff de la Steven Lewis

Salutare dragi prieteni.

Dupa ma bine de doi ani in care am savurat povestirile voastre, am calatorit alaturi de voi prin toate colturile lumii, am lipit, slefuit si vopsit barci, sau mai bine zis am visat la asta, mi-am luat inima in dinti sa incerc sa imi realizez si eu un prim vis: o barca a mea cu care sa cutreier apele noastre.

Va rog asadar, la primul meu post, sa ma ajutati cu sfaturile voastre, tinand cont de faptul ca sunt incepator.

Ca punct de plecare am gasit urmatoarea barca: duckskiff de la Steven Lewis, varianta pentru motor, de 15 picioare. (Duckworks Boatbuilders Supply). Planurile sunt gratuite. Credeti ca pentru o prima barca ar fi ok? Si oare ar fi potrivita aceasta barca pentru Delta cu 3 persoane la pescuit?

Iar daca imi iese asta ma voi gandi apoi la un weekender asezonat si cu invatarea navigatiei cu vele (deocamdata am obtinut permisul pentru motor C+D).

Planul meu ar fi urmatorul:
- cu ajutorul si sfaturile voastre, in urmatoarea luna, cat mai e frig, sa imi procur materialele;
- din martie, sau cand se poate folosi epoxy sa ma apuc de lucru
- din iunie, dupa prohibitie sa incep prima aventura la pescuit, in Delta, cu propria barca.

Daca aveti itmp sa aruncati un ochi pe planuri va rog sa imi spuneti parerile voastre referitoare la aceasta barca.
 
Salutare si bine ai venit.
Ceva de genu asta am construit eu acum...vreo trei ani?!?! Nu mai stiu dar cert e ca a ajuns pe mainile altui barcagiu de renume mondial.
Diferenta dintre skifful facut de mine si cel pe care vrei sa-l construiesti e de aprox 150 de mm pe ambele dimensiuni (lungime/latime)
Nu stiu ce bord liber are dar iti pot spune ca "Teleleul" meu avea 450 de mm si putea duce patru persoane de talie medie (70kg), la rame si vela dar in conditii bune, fara valuri. Sartaca ar fi putut duce si mai mult dar necazul cu astea cu vele e ca au ogaura in mijloc pe unde bagi o scandura cand mergi la vela.:)