Sfaturi pentru constructia unei barci de lemn

Buna ziua, si multe salutari tuturor membrilor. Sunt membru nou, si incepator intr-ale navigatiei, dar pasionat de pescuit fiind am inceput contructia unei barcute de lemn. O sa postez si poze la finalul constructiei.
Insa am si ceva nelamuriri si nebuloase pe care as vrea sa ma ajutati sa le clarific. Barca este facuta pe schelet de lemn si va fi acoperita cu placaj. Aici apare prima mea intrebare: Cu ce as putea sa o acopar pentru o mai buna protectie? As vrea sa nu o lacuiesc, ci as vrea sa o acopar, fie cu rasina expoxy, fie cu gelcoat, sau orice alte substante. Ce ma sfatuiti? Cu ce as putea sa o acopar? Gelcoatul prinde pe lemn? Sau sa folosesc rasini? Ce rasini?
Si daca ati putea sa imi dati si niste denumiri sau linkuri, v-as fi foarte recunoscator! Va multumesc anticipat si toate cele bune!
 
Buna ziua, si multe salutari tuturor membrilor. Sunt membru nou, si incepator intr-ale navigatiei, dar pasionat de pescuit fiind am inceput contructia unei barcute de lemn. O sa postez si poze la finalul constructiei.
Insa am si ceva nelamuriri si nebuloase pe care as vrea sa ma ajutati sa le clarific. Barca este facuta pe schelet de lemn si va fi acoperita cu placaj. Aici apare prima mea intrebare: Cu ce as putea sa o acopar pentru o mai buna protectie? As vrea sa nu o lacuiesc, ci as vrea sa o acopar, fie cu rasina expoxy, fie cu gelcoat, sau orice alte substante. Ce ma sfatuiti? Cu ce as putea sa o acopar? Gelcoatul prinde pe lemn? Sau sa folosesc rasini? Ce rasini?
Si daca ati putea sa imi dati si niste denumiri sau linkuri, v-as fi foarte recunoscator! Va multumesc anticipat si toate cele bune!

Bine ai venit, Petre.
Sunt adevarati initiati aici in constructia ambarcatiunilor din lemn, eu n-am construit decat un caiac. Dar pot sa iti spun pe scurt, ca la lemn adera cel mai bine rasina epoxidica. Peste aceasta e bine de dat un strat de lac rezistent la ultraviolete.
Nu trebuie sa astepti pana la final sa pui poze.