Recomandare caiac gonflabil pentru mare - super incepator

Salut,
In primul rand vreau sa-mi cer scuze, sigur s-a mai vorbit de asta, dar cautarea in forum nu mi-a returnat niciun rezultat.

Stau in Constanta, si as vrea sa imi iau si eu un caiac, pentru mare. Preferabil gonflabil.
Sunt atat de incepator incat nu am vazut niciodata un caiac in "salbaticie", decat in magazin.
E mai ok sa fie acoperit? Pentru o persoana, sau sa-l iau preventiv pt doua, in caz ca vreau sa arat cuiva litoralul din larg? Mai trebuie luat si altceva pe langa caiac la inceput?
Pretul nu e un reper, dar poate fi, avand in vedere ca nu stiu nici macar sa ma urc in el, deci, nu as vrea sa ma arunc la ceva profi din prima.

Va multumesc anticipat!
 
Salut,

eu iti pot recomanda ''hudson 360'' , despre altele nu pot vorbi ca nu m-am urcat in ele pe apa.
pret / calitate bun din punctul meu de vedere.
poze cu el vezi la mine in semnatura (pe apa si cu vela ....)

Bafta,
 
In Romania poti gasi Gumotexuri, care au un raport pret calitate excellent. Nu tote modelele de la Gomotex sunt create egal, dar urmatoarele se disting pentru scopul dorit de tine, si cred ca te vor satisface:

1 Gumotex Solar 410 C este o barca excelenta, convertibila 1-2 pesoane, simpla, foarte capabila, dar e deschisa.
2 Gumotex Seawave - convertibila 1-2 persoane, cu posibilitatea adaugarii unei punti, Mai evoluata ca forma, si mai scumpa ce e drept. Cred ca are unele accesorii disponibile separate, ceea ce o face si mai scumpa.

Solar 410c
Gumotex Solar 410C – the new Sunny | Inflatable Kayaks & Packrafts

Seawawe:
Gumotex Seawave kayak – 0.25 bar | Inflatable Kayaks & Packrafts
 
Ultima editare: