Results 1 to 7 of 7

Topic: vopsea pentru cizma

Default vopsea pentru cizma

Va salut!

Sunt incepator in ale barcilor si as dori sa va cer niste sfaturi. De curand am achizitionat un motor in stare tehnica buna dar ca si aspect, a avut si zile mai bune.
    As dori sa imi recomandati o vopsea pe care sa o pot aplica pe cizma motorului si care sa si ramana acolo.
    Deasemenea pe oglinda barcii sunt prezente niste gauri de la o scarita sau diferite accesorii care nu mai sunt in acest moment pe barca. Care ar fii cea mai buna metoda sa le astup?
    Fotografii ataşate Fotografii ataşate IMG_6788.jpg‎   IMG_6791.jpg‎  

Senior Member stefand600's Avatar
    Locația
    Domnesti Ilfov
    Posturi
    142

Salut, pentru vopsele-
    http://www.epixmarine.ro/vopsea-anti...ea-motor-barca
    Pentru gauri ar trebui sa puneti ceva poze.

nu stiu daca se vede prea bine dar este singura poza care o am
    Fotografii ataşate Fotografii ataşate IMG_5766.jpg‎  

Quote Originally Posted by marius32 View Post
    nu stiu daca se vede prea bine dar este singura poza care o am
    Pentru reparațiile la coca, se folosește metoda clasică, ușor de vizualizat īn filmulețe tehnice pe youtube.
    Se slefuiește partea afectata și se completează cu fibră de sticlă și rășină de tipul celei din care e construit corpul bărcii. Ulterior se șlefuiește la față și se aplică un topcoat, pentru protecție.
    E chiar atāt de simplu cum pare. Necesită doar ceva atenție.
    Trebuiesc īndepărtate toate părțile afectate, abia apoi incepe reparația propriu-zisă.

Pentru găuri īn coca, slefuirea și reparația se fac pe ambele părți, după cum arată seria de filmulețe : https://www.youtube.com/watch?v=i9hfpOCnzEs
    Last edited by Florio; 29 May 2017 at 01:49 PM.

Multumesc pentru raspunsuri! Ma ma refeream la vechi nituri cu care au fost prinse diverse accesorii pe oglinda. Acele accesorii nu mai exista acum si as dorii sa fiu sigur ca nu patrunde apa pe acolo.

6.  

Senior Member stefand600's Avatar