Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21

Topic: Caiacuri gonflabile -detinatori, pareri

Junior Member
    Locația
    Miercurea-Ciuc
    Posturi
    11

Default Caiacuri gonflabile -detinatori, pareri

Cei ce detinem caiacuri gonflabile, haideti sa discutam despre manevrabilitate, stabilitate, vuclanizare, locuri unde mergeti sau unde vreti sa mergeti, pe ce ape e riscant; sa vedem ce modele avem fiecare dintre noi.
    Eu sunt incepator si mi-am luat un caiac de la dechatlon, Itiwit, de 2 persoane. (vreau sa merg cu sotia/copilul), pe lacuri, la mare si pe olt.
    urmeaza in weekend sa-i fac intrarea la apa, in lacul Zetea.

PS: din ce am citit pe forumuri, cele din fibra/plastic sunt mai profi (viteza mai mare, nu se sparg, nu intra apa in ele-daca se folosesc cu fusta), dar eu am vrut sa fie usor transportabil in primul rand, si in al doilea nu stiku inca daca o sa-mi placa asa de mult si nu am vrut sa investesc mai multi bani deocamdata
    Last edited by DanMCiuc; 21 Aug 2018 at 03:57 PM.

Junior Member
    Locația
    Miercurea-Ciuc
    Posturi
    11

Quote Originally Posted by DanMCiuc View Post
    Cei ce detinem caiacuri gonflabile, haideti sa discutam despre manevrabilitate, stabilitate, vuclanizare, locuri unde mergeti sau unde vreti sa mergeti, pe ce ape e riscant; sa vedem ce modele avem fiecare dintre noi.
    Eu sunt incepator si mi-am luat un caiac de la dechatlon, Itiwit, de 2 persoane. (vreau sa merg cu sotia/copilul), pe lacuri, la mare si pe olt.
    urmeaza in weekend sa-i fac intrarea la apa, in lacul Zetea.

PS: din ce am citit pe forumuri, cele din fibra/plastic sunt mai profi (viteza mai mare, nu se sparg, nu intra apa in ele-daca se folosesc cu fusta), dar eu am vrut sa fie usor transportabil in primul rand, si in al doilea nu stiku inca daca o sa-mi placa asa de mult si nu am vrut sa investesc mai multi bani deocamdata
    intrebare: cum scot apa din caiac, cat sunt pe apa?

Pompa de mana sau un burete.

Junior Member
    Locația