Alegere caiac

Buna,
Sunt nou venit pe forum si va salut cu aceasta ocazie pe toti participantii.
Vreau sa imi cumpar un caiac (simplu...sau poate dublu...) si as avea rugamintea sa imi recomandati cum sa il aleg si de la ce distribuitori.
Nu sunt chiar incepator...acum ceva ani (destui...) am practicat (nu pentru mult timp) caiac la clubul Olimpia (aveau baza pe Herastrau langa baza Dinamo).
Sper sa mai stiu sa ma tin in barca...ca am gustat apa din Herastrau la inceputuri.
Deci...de unde si de care ma sfatuiti.
 
Buna,
Sunt nou venit pe forum si va salut cu aceasta ocazie pe toti participantii.
Vreau sa imi cumpar un caiac (simplu...sau poate dublu...) si as avea rugamintea sa imi recomandati cum sa il aleg si de la ce distribuitori.
Nu sunt chiar incepator...acum ceva ani (destui...) am practicat (nu pentru mult timp) caiac la clubul Olimpia (aveau baza pe Herastrau langa baza Dinamo).
Sper sa mai stiu sa ma tin in barca...ca am gustat apa din Herastrau la inceputuri.
Deci...de unde si de care ma sfatuiti.

Salut! Întrebarea este similară cu, ”de care mașină să-mi iau?” :)
Răspunsul este la fel: la ce o (îl) folosești?
Asta fiindcă există multe tipuri, cu tot atâtea întrebuințări.
Pe ce ape dorești să folosești preponderent, caiacul? Pe mare, pe râu? Pe lacuri?
În ce fel de ture? Scurte, lungi, expediții, ieșiri de o zi?
Ce posibilități de depozitare ai acasă? Ce posibilități de transport?
Ești singurul amator de caiac? Ai o pereche cu care vrei să ieși? Un eventual însoțitor, adult, copil?
Dorești să te plimbi, să faci sport (uzual ori extrem), să pescuiești?
Ai un buget limită?

În funcție de astea, poți alege între diverse tipuri de caiac.
Ulterior, se poate discuta și de unde. Asta e ultima grijă :)
 
Buna,