Cu caiacul de la Giurgiu la Oltenita

Buna ziua, m-ar interesa sa fac o tura de 2 zile pe dunare cu caiacul de la Giurgiu la Oltenita.
Am citit ca s-ar putea dormi o noapte undeva pe o miniinsula la 1/2 din drum.
Am un caiac de tura individual Tahe Marine si sunt incepator (il am de 2 ani si am facut ceva ture pe Neajlov si Comana si pe mare in Grecia).
Caut parteneri si sunt dispus si la alte propuneri de tura scurta.
Astept cu interes orice raspuns .
Radu Marincea tel :0736640545
 
Sunt ceva i sule dar unele sunt patrimoniu Unesco ai altele sunt bulgărești....de unele nici grănicerii noștri nu știu ale cui sunt
Dar sa știi că sunt locuri superbe și pe malul românesc
Succes....dacă ești pasionat ia si o undiță la tine ca trage somotei....dar nu uita permis...il iei online
 
Buna ziua, m-ar interesa sa fac o tura de 2 zile pe dunare cu caiacul de la Giurgiu la Oltenita.
Am citit ca s-ar putea dormi o noapte undeva pe o miniinsula la 1/2 din drum.
Am un caiac de tura individual Tahe Marine si sunt incepator (il am de 2 ani si am facut ceva ture pe Neajlov si Comana si pe mare in Grecia).
Caut parteneri si sunt dispus si la alte propuneri de tura scurta.
Astept cu interes orice raspuns .
Radu Marincea tel :0736640545

Bună. Este o tură interesantă, de circa 60 km, în care poți poposi în mai multe locuri, acum, că Dunărea e scăzută.
Un prim loc bun de popas, este la km 465, pe insula Lungu. Ai ceva plajă, adică distanță față de vegetație, pentru a nu te păpa țânțarii (e cu verde în captura Navionics).
Locul bun de popas este pe partea de braț nenavigabilă. Aici am rugămintea ca dacă găsești bucăți de trunchi tăiate la cca. 1.5m numai bune de stat pe ele seara la foc, să nu mi le arzi, că mai am nevoie de ele: sunt mai utile ca banchete :) . Oricum, lemn de foc găsești din belșug.