Buna ziua!
Va rog mult, am nevoie de putin ajutor...de curand (ian. 2019) am cumparat din UK un motor Honda BF5, nou-nout, modelul nou, cu rezervor incorporat la pret mai mic decat la noi. L-am cumparat mai mult ca sa-l am drept bijuterie, va fi folosit maxim 10-15 zile pe an in delta pentru plimbari avand ca scop fotografia in special, practic va fi nou si peste cativa ani.
Acum...miezul problemei...am fost cu el la un service autorizat Honda pentru garantie...am dat de niste imbecili care mi-au cerut 380 ron pentru ulei motor, ulei cizma si test pornire ca sa-mi elibereze certificatul de garantie, si nu pe 6 ani cat ofera Honda, ci doar doi ani, conform legislatiei (sustin ei). Am refuzat categoric, atat timp cat nu am 2 maini stangi si stiu sa fac operatiuni de baza singur, considerand ca pot renunta la garantie, calculand ce sume fabuloase se aduna pentru servisarea motorului la ei doar ca sa nu pierd garantia. imi pot permite sa schimb uleiul motor si cizma chiar si dupa fiecare iesire, pentru ca sumele sunt infime.
Acum...ce vreau sa va intreb...legat strict de impeller...motorul este depozitat in pozitie verticala, intr-o incapere cu temp. constanta (20-25 grade) tot timpul anului. Este fabricat in 2016, repet, va fi folosit extrem de putin. Impellerul trebuie cumva schimbat preventiv la anumite perioade de timp, chiar daca motorul nu este utilizat decat cateva zile pe an? Motorul stationand, intervin cumva modificari in structura sau geometria lui? materialul isi pierde cumva elasticitatea sau alte proprietati?
Va multumesc...sunt foarte interesat de raspunsuri...
cu stima,
PS. Pe placuta de identificare (fabricatie 2016) scrie Honda Motor Europe LTD, MADE IN CHINA!!! credeti ca este de calitate inferioara modelului anterior anului 2016 (modelul vechi, fara razervor intern)MADE IN JAPAN? Sunt putin descumpanit.......
Va rog mult, am nevoie de putin ajutor...de curand (ian. 2019) am cumparat din UK un motor Honda BF5, nou-nout, modelul nou, cu rezervor incorporat la pret mai mic decat la noi. L-am cumparat mai mult ca sa-l am drept bijuterie, va fi folosit maxim 10-15 zile pe an in delta pentru plimbari avand ca scop fotografia in special, practic va fi nou si peste cativa ani.
Acum...miezul problemei...am fost cu el la un service autorizat Honda pentru garantie...am dat de niste imbecili care mi-au cerut 380 ron pentru ulei motor, ulei cizma si test pornire ca sa-mi elibereze certificatul de garantie, si nu pe 6 ani cat ofera Honda, ci doar doi ani, conform legislatiei (sustin ei). Am refuzat categoric, atat timp cat nu am 2 maini stangi si stiu sa fac operatiuni de baza singur, considerand ca pot renunta la garantie, calculand ce sume fabuloase se aduna pentru servisarea motorului la ei doar ca sa nu pierd garantia. imi pot permite sa schimb uleiul motor si cizma chiar si dupa fiecare iesire, pentru ca sumele sunt infime.
Acum...ce vreau sa va intreb...legat strict de impeller...motorul este depozitat in pozitie verticala, intr-o incapere cu temp. constanta (20-25 grade) tot timpul anului. Este fabricat in 2016, repet, va fi folosit extrem de putin. Impellerul trebuie cumva schimbat preventiv la anumite perioade de timp, chiar daca motorul nu este utilizat decat cateva zile pe an? Motorul stationand, intervin cumva modificari in structura sau geometria lui? materialul isi pierde cumva elasticitatea sau alte proprietati?
Va multumesc...sunt foarte interesat de raspunsuri...
cu stima,
PS. Pe placuta de identificare (fabricatie 2016) scrie Honda Motor Europe LTD, MADE IN CHINA!!! credeti ca este de calitate inferioara modelului anterior anului 2016 (modelul vechi, fara razervor intern)MADE IN JAPAN? Sunt putin descumpanit.......
Ultima editare: