Urmărește clipul video de mai jos pentru a vedea cum să instalezi siteul nostru ca o aplicație web pe pagina ta principală.
Notă: This feature may not be available in some browsers.
Am comandat si eu de la boatdesigns planurile pt Bo Jest astept sa soseasca saptamana viitoare ☺Lipsa de timp liber.
Daca ai nevoie de planurile pt peridoc de la ei ti le pot trimite cum imi sosesc ca le-am comandat si pe alea , asta in caz ca nu ai peridocul dejaAm comandat si eu de la boatdesigns planurile pt Bo Jest astept sa soseasca saptamana viitoare ☺
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Ok hai sa te intreb ceva...daca as folosi lemn masiv in loc de placaj ? M-am gandit la abachi lemn pe care l-am folosit si la canoea Wabnaki si are proprietati fantastice (e foarte rezistent la rupere si e foarte elastic)..oare as putea folosi stripsuri cu cove & bead ? Pe forumul glen-l nu a stiut nime sa ma indrume...stripsurile le pot face de 6 sau 19 mm ca si grosime ca asa am frezele...as iesi muuuulllt mai ieftin decat cu placajul okume de la noi care e cam suspect de dubios in sensul ca incleierea este cel mult de exterior nicidecum pentru a fi imersat in apa ...ce zici ?@costel
Multumesc pentru urare. Pe langa lipsa de timp liber, fixatiile mele privind detaliile au contribuit mult la durata marita a constructiei.
@timberland0910
Iti doresc succes in constructia lui Bo-Jest. Atentie la placarea sectiunii prova. Daca o vei face direct cu placaj de 10 mm, va fi dificil datorita geometriei acestei sectiuni. Acum cca 8-9 ani am avut un schimb de mail-uri cu unul din pasionatii care au finalizat acest proiect (iar Thomas chiar a construit o bijuterie de barca) si a fost nevoit ca sectiunea prova sa o lamineze din 3 straturi de placaj de 3 mm.
De aceeasi problema m-am lovit si la constructia mea. Laminarea a doua placi de 6 mm de okoume mi se pare solutia cea mai buna, vizavi de materialele care se pot procura la noi, cu avantajele oferite de maleabilitate marita in zonele cu geometrie dificila, o rigiditate finala sporita data de stratul de epoxi dar, cu dezavantajul cresterii costurilor cu placajul.
Mini blogul lui Thomas: http://www.glen-l.com/picboards/picboard10/pic536a.html
Panurile pentru peridoc le am si eu. Multumesc pentru oferta.
Mi-ar face placere sa ne tii la curent cu mersul proiectului, iar daca ai nevoie de orice fel de sprijin, nu ezita sa-mi spui.
Multumesc pentru raspuns..dar sa plachez toata barca cu placaj de 3 peste care sa vin cu sipcile?...abachi nu isi mai modifica forma odata uscat...am facut teste...oricim fundul barcii m-am gandit sa il plachez cu stejar ca e mai rezistentCred ca pentru a putea folosi sipci la acest proiect, ar trebui sa folosesti cadre intermediare de ghidaj, in special in zonele cu concavitati ale bordajului. De asemenea, daca te fixezi definitiv cu sipcile de coaste, in timp, lemnul se va trage longitudinal, intre punctele de fixare si vei obtine un bordaj in valuri. O varianta ar fi sa faci cadre temporare la cotele din plan, mai dese in zona prova. Totusi, acesta nu este un proiect conceput pentru strip planking.
Cred ca sipcile de 6 mm sunt prea subtiri, iar cele de 19 mm prea groase.
Okoumele de la noi zic eu ca este foarte bun, mai ales pentru ca avem acces la el. Acum 15 ani visam cu ochii deschisi la cateva placi...
Acum aproape 6 ani, cand am luat placile de la holver Brasov ( la Iasi au deschis punct de lucru abia de 2 ani), am vrut sa fac propriile teste si am lasat o mostra, scufundata total in galeata cu apa, timp de 7 zile. Rezultatele au fost peste asteptarile mele. Nici macar nu s-au incretit marginile. Pentru mine a fost suficient. Aici vorbim de placaj neprotejat. Cu un strat de fibra pe exterior si unul pe interior, plus intretinere decenta, personal sunt convins ca nu voi trai mai mult decat barca mea.
@costel
Multumesc pentru urare. Pe langa lipsa de timp liber, fixatiile mele privind detaliile au contribuit mult la durata marita a constructiei.
@timberland0910
Iti doresc succes in constructia lui Bo-Jest. Atentie la placarea sectiunii prova. Daca o vei face direct cu placaj de 10 mm, va fi dificil datorita geometriei acestei sectiuni. Acum cca 8-9 ani am avut un schimb de mail-uri cu unul din pasionatii care au finalizat acest proiect (iar Thomas chiar a construit o bijuterie de barca) si a fost nevoit ca sectiunea prova sa o lamineze din 3 straturi de placaj de 3 mm.
De aceeasi problema m-am lovit si la constructia mea. Laminarea a doua placi de 6 mm de okoume mi se pare solutia cea mai buna, vizavi de materialele care se pot procura la noi, cu avantajele oferite de maleabilitate marita in zonele cu geometrie dificila, o rigiditate finala sporita data de stratul de epoxi dar, cu dezavantajul cresterii costurilor cu placajul.
Mini blogul lui Thomas: http://www.glen-l.com/picboards/picboard10/pic536a.html
Panurile pentru peridoc le am si eu. Multumesc pentru oferta.
Mi-ar face placere sa ne tii la curent cu mersul proiectului, iar daca ai nevoie de orice fel de sprijin, nu ezita sa-mi spui.
Am gasit un inboard interesant..diesel de 16 cai la 4500 euro 1 litru pe ora consum nou...mitsubishi...cauta sole diesel mini 17 ..eu asta vreau sa il iauCred ca ar merge. Stejarul este rezistent dar este foarte greu. Tug-ul este pentru regim de deplasament, dar in cazul placarii cu stejar, vor trebui ceva caluti in plus la motorul inboard, zic eu.