NOU !!! -for sale - de vanzare - MacGregor26M - fabricat 2011 - full options

Compania Blue Marine Yachts informeaza iubitorii de yachting ca primul Macgregor 26M ce se va importa in Romania in 2011 isi cauta proprietar ! Barca va fi incarcata de la fabrica din Costa Mesa , California , SUA , in cateva zile si va ajunge in Romania in jurul datei de 20 - 25 Mai 2011 .

Barca are 7,87 m lungime , are 6 locuri de dormit , toaleta marina , bimini , 2 focuri , si toate optionalele posibile . Este tractabila , catargul este rabatabil , poate trage chiar un schior nautic !

Pretul ei , livrata in Romania , este de 29.500 Euro + TVA .

Aici puteti vedea filmul de prezentare : http://www.macgregor26.com/index/55_min_oct_14_2009.htm

Detalii la office@bluemarine-yachts.ro sau tel : 0749 550 821 .
 

Atașamente

  • ofertaMacgregor.jpg
    ofertaMacgregor.jpg
    70.6 KB · Vizualizări: 147
Ambarcatiunea descrisa mai sus are incluse in pretul anuntat ( in afara de yacht in sine si peridocul lui ) urmatoarele optionale :

- culoarea albastra a cocii
- roata de rezerva pentru peridoc
- foc genovez pentru roll-foc
- foc de drum pentru roll-foc
- sistem de scote si calareti diferiti pentru ambele focuri
- roll-foc CDI
- palan de ghiu Harken 6:1
- sistem de ridicare al catargului
- 2 rezervoare de benzina de cate 45 litri fiecare
- toaleta marina
- saltea pentru transformarea mesei din salon in loc de dormit
- bimini - protectie de soare ( umbrar )
- huse pentru timona si piedestalul ei albastre
- huse pentru vinciuri - albastre
- husa pentru randa - albastra
- pachetul de omolgare EU ( scarita de imbarcare , pompa de santina , sitem de lumini EU , balustrada pupa integrala )

In plus , viitorul proprietar va primi gratuit un curs RYA .
 
Incepand de astazi 15 mai si pana la 15 iunie 2011 yachtul Macgregor 26 M poate fi achizitionat cu un super - pret : - 15 % discount fata de pretul de lista !

Asadar , in perioada mentionata , pretul yachtului ( cu toate optionalele incluse ) este de doar 25.075 Euro + TVA

Primul cumparator care raspunde la intrebarea : " unde se afla amplasat lestul yachtului Macgregor 26 M ? " primeste un bonus suplimentar de 75 Euro !
 
Ce ma enerveaza la dealerii romani e ca scriu TVA in litere ca si cum ar trebui sa-i inmani la cumparare o bucata de hartie pe care scrie mare TVA si ai rezolvat-o.Scrie d-nule Ambrozie pretul intreg pe care cumparatorul trebuie sa-l scoata din buzunar adica in cazul d-voastra 25.075+6020=31.095€.E data lege pe UE ca pretul sa fie scris intreg si fara matrapazlacuri de inducere in eroare a potentialilor clienti.
Apropos lestul e in zona chilei .
 
Ce ma enerveaza la dealerii romani e ca scriu TVA in litere ca si cum ar trebui sa-i inmani la cumparare o bucata de hartie pe care scrie mare TVA si ai rezolvat-o.Scrie d-nule Ambrozie pretul intreg pe care cumparatorul trebuie sa-l scoata din buzunar adica in cazul d-voastra 25.075+6020=31.095€.E data lege pe UE ca pretul sa fie scris intreg si fara matrapazlacuri de inducere in eroare a potentialilor clienti.
Apropos lestul e in zona chilei .

Sunt multe lucruri enervante pe lume , prea multe pentru multi dintre noi .

De exemplu pe mine ma enerveaza faptul ca dvs. nu reusiti sa aduceti o informatie noua privind calculul TVA , ci doar il expuneti matematic , ca si cum ati jigni pe potentialii cumparatori care habar nu au sa calculeze . Cam ...nepoliticos , totusi , nu ? Pentru cei care cumpara pe firme ( si sunt multi din acestia ) este important pretul NET , pentru ca TVA -ul se deduce , domnule Levy . Pacat ca nu cunoasteti aceste motivatii . Dar nu-i nimic , eu invat lucruri noi in fiecare zi , de ce nu ati face la fel si dvs ?

Iar lestul...la Macgregor ...e fie in jurul sau , fie in interiorul...sau . Ciudat , nu ?
 
Ultima editare:
Ai trect si buda la optionale...Ce meschinarie!

Domnule Buccaneer , meschinarii se fac , poate in alte parti ale lumii , nu pe aici , pe la noi .

Producatorul acestei barci ( MACGREGOR 26 HOME PAGE ) ofera posibilitatea viitorului proprietar de a alege 2 tipuri de toalete :

- cea cu lichid ( care se foloseste si se goleste ) , un fel de cutie cubica ...
- cea cu pompare de apa in vas si cu vasul instalat permanent ( ceea ce se numeste toaleta marina )

Sigur ca cea de a doua este mai scumpa , dar si mai confortabila .

Verificati , va rog , site-ul producatorului american .

Ce meschinarie , domnule , pe americanii astia , sa-ti ceara sa alegi unde iti faci treaba ...

Oare nu e mai bine sub copac ?
Hai sa punem copaci pe mare ...
 
Scuze, nu as fi crazut ca asemenea barca se poate vinde cu porta potti.

Ai dreptate! NORMAL ar fi ca barca, "yacht" parca ii zice in oferta, sa aiba pump head STANDARD. MacGregor insa e "yachtul" in care faci nevoile la galeata cu chimicale (Porta potti) pe care o golesti apoi cum poti pe sub salcii, sau in apa!.
Din pacate asta e politica de preturi a MacGregor, iti ofera un pret mic, apoi totul e optional. :(

Eu personal, daca m-as uita activ pe piatza sa imi cumpar un motosailer NOU in Europa, m-as uita si la Odin 820 (alt nume e Imexus) de 28 picioare, care suporta 70-80 de CP si sunt construite destul de bine...in Polonia. Parerea generala e ca e o barca superioara unui Mac 26. Trebuie doar cautat pe net. Sunt oameni care au avut Mac apoi au trecut la Odin si sunt foarte multumiti.
 
Ai dreptate! NORMAL ar fi ca barca, "yacht" parca ii zice in oferta, sa aiba pump head STANDARD. MacGregor insa e "yachtul" in care faci nevoile la galeata cu chimicale (Porta potti) pe care o golesti apoi cum poti pe sub salcii, sau in apa!.
Din pacate asta e politica de preturi a MacGregor, iti ofera un pret mic, apoi totul e optional. :(

Eu personal, daca m-as uita activ pe piatza sa imi cumpar un motosailer NOU in Europa, m-as uita si la Odin 820 (alt nume e Imexus) de 28 picioare, care suporta 70-80 de CP si sunt construite destul de bine...in Polonia. Parerea generala e ca e o barca superioara unui Mac 26. Trebuie doar cautat pe net. Sunt oameni care au avut Mac apoi au trecut la Odin si sunt foarte multumiti.

Eu personal , daca m-as uita activ pe piata sa imi cumpar un motorsailer NOU in Europa mi-as cumpara un Macgregor de 1000 ori. E adevarat ca am facut-o doar de vreo 11 ori pana acum si pe primele 10 le-am vandut deja , iar pe nr. 11 urmeaza sa il primesc in Romania in curand .

Adevarul este ca Odin 820 si Imexus 28 sunt construite dupa modelul si asemanarea Macgregor , de catre oameni care au crezut ca au inteles de ce Macgregor este atat de iubit si au creat niste barci care incearca sa gaseasca , teoretic , aceleasi calitati . Evident ca nu se poate, pentru ca atat Odin cat si Imexus sunt barci mult mai grele , greu de tractat , sunt barci mult mai scumpe ( inutil de scumpe ) si care isi gasesc ( daca gasesc ) cativa cumparatori pe an , fata de Macgregor care produce sute de barci pe an .
Nici nu exita cale de comparatie . Secretul ? Water-balastul , solutia brevetata de batranul Roger Macgregor .

Refuz sa mai intru in polemici , dar spun un singur lucru : cand am decis sa ma ocup profesional de Macgregor am facut-o in urma unui studiu serios si atent , acum 5 ani . De atunci studiez in continuare si nu gasesc alta barca macar asemanatoare ! Am vazut multe expozitii in lume , am urcat pe multe barci din aceasta clasa si , nici vorba. Pe cuvant ca daca gaseam una mai buna incepeam sa ma ocup de ea , sa o propun spre vanzare , pentru ca afacerile se fac cu produse bune , nu cu vise.

Rezultatul ? 11 Macgregor in acesti 5 ani aduse in Romania . Nici urma de Odin , Imexus sau alte marci . Nici eu nu m-am implicat in promovarea lor , dar nici altii , care ar fi vrut probabil sa atace aceasta zona a pietii . De ce ? Pentru ca Macgregor e cea mai reusita dintre ele si e ilogic sa aduci o barca mai scumpa si mai putin buna .

Simplu.

Iar buda e un simplu optional . De ce sa dai cateva sute de euro pe o buda marina , daca stii ca tu iesi cu barca doar in weekend ? Poti folosi o Porta Potti foarte bine pentru doar cateva ore . Milioane de oameni , rulotisti si barcagii , o folosesc cu succes. Americanii sunt oameni practici , mi s-ar fi parut nepoliticos sa oblige la plata exclusiv a variantei scumpe instaland toaleta marina fara discutie . Asa , oamenii pot alege .

Lasati considerentele de tip " lingvistic " ca Macgregor e yacht si altele ... Macgregor 26 M este motovelierul tractabil , ieftin , popular , pentru un grup de 4-6 perosane , e just perfect .

Si ca sa evaluati pana la urma singuri : vedeti cate Odin , Imexus sau altele au ajuns sa fie detinute de americani , care sunt cei mai inraiti barcagii . Iar ei iubesc Mac-ul pentru ca le ofera tot ce isi doresc , best value for money .
 
Ultima editare:
...chiar zau ca nu pricep nici eu de ce nu pun o buda cu pompa manuala,cind aceasta costa 99 euro+ 2 stuturi in si out.
 
? Pentru cei care cumpara pe firme ( si sunt multi din ) este important pretul NET , pentru ca TVA -ul se deduce , domnule Levy . Pacat ca nu cunoasteti aceste motivatii .
Atata lucru stiam si eu d-nu Ambrozie dar vedeti ca aici este un forum privat si sant 99% persoane private.Dar treaba cu pretul+tva e momeala mi-au spus-o si alti comercianti din occident.
Poate-mi spuneti totusi cat trebuie sa scoata un client din buzunar ca sa se pricopseasca cu un Mac Gregor?]
 
...chiar zau ca nu pricep nici eu de ce nu pun o buda cu pompa manuala,cind aceasta costa 99 euro+ 2 stuturi in si out.

Iti spun eu de ce.Daca folosesti o ambarcatie pe lacuri interioare in occident ori ai o portta potti ori daca nu va trebui sa construiesti un rezervor pentru fecale care se va goli in marina in locuri special amenajate.Cu wc-uri cu dejectare nu te lasa in marina respectiva.Iti dai seama cat ar creste pretul daca ar construi la mac gregor un wc si un rezervor separat.
 
Normal ca parerile tasle sunt subiective. Doar vinzi Macgregor

Cateva precizari:
Eu imi mai asist cunostintele cand isi cumpera barci si mai cunosc si un marine surveyor profesioist, iar impreuna am vazut:
1- patru MacGragor X SH TOATE cu pump head!
2- un Macgregor M si asta avea
3- un Macgregor 19 - asta ma interesa pentru mine. Chiar si acest cruiser de buzunar avea e "enclosed head" cu "pump out"

Asa ca chestia cu americanul om practic... cade. Nu cred ca exist Macgregor vandut aicea fara optiunea asta. MacGregor are marea calitate de a fi o barca de dimensiune relativ mica cu toaleta cu usa (enclosed head) iar pe aici la mana a doua sunt niste preturi exceptionale 15.000 - 20.000 cu tot cu motorizare 50 CP in 4 timpi. X-ul e in special cautat pentru navigatia pe lacuri, pentru ca swing-keel-ul prezinta un mare avantaj cand e sa lovesti un obstacol scufundat. Pretul nou al unui Macgregor este insa piperat pentru ceea ce este acea barca.

Odin pe de alta parte e o barca mult mai serioasa, mai solida si mai bine construita, si te asigur ca designul stil BAVARIA (si nu o copie de Macgregor) e mai mult decat la suprafata.
Atat Macgregor cat si Odin au "water balast". ceea ce e mai degraba un DEZAVANTAJ. Orice barca care se respecta cu adevart si are pretentii de "blue water" ar trebui sa aiba BULB KEEL, si voi zice doar un nume SEAWARD, poate iti spune ceva.

In plus Odin 820 suporta pina la 120 CP versus 50 CP la Macgeagor. Asta spune ceva despre soliditate si durabilitate.
 
Iti spun eu de ce.Daca folosesti o ambarcatie pe lacuri interioare in occident ori ai o portta potti ori daca nu va trebui sa construiesti un rezervor pentru fecale care se va goli in marina in locuri special amenajate.Cu wc-uri cu dejectare nu te lasa in marina respectiva.Iti dai seama cat ar creste pretul daca ar construi la mac gregor un wc si un rezervor separat.

Am inteles. Asta (cu costul rezervorului) e o remarca ironica ;-)
Dar serios acum, orice MacGregor 26pe care l-am vazut avea "holding tank" cu "pump out". MacGregor nu ofera asta standard ca sa poata afisa un pret initial mai mic.
 
? Pentru cei care cumpara pe firme ( si sunt multi din ) este important pretul NET , pentru ca TVA -ul se deduce , domnule Levy . Pacat ca nu cunoasteti aceste motivatii .
Atata lucru stiam si eu d-nu Ambrozie dar vedeti ca aici este un forum privat si sant 99% persoane private.Dar treaba cu pretul+tva e momeala mi-au spus-o si alti comercianti din occident.
Poate-mi spuneti totusi cat trebuie sa scoata un client din buzunar ca sa se pricopseasca cu un Mac Gregor?]

Un client nu trebuie sa scoata nimic din buzunar ca sa se "pricopseasca" cu un Macgregor . Mai bine se lasa nepricopsit si isi cumpara o bere .

Un iubitor de sailing ce intelege barca si crede ca ar putea sa o foloseasca pentru scopul ei spre bucuria lui , a prietenilor si a familiei lui , va trebui sa investeasca 25075 Euro + TVA -ul statului in care el are domiciliul fiscal . Daca e roman va plati 24 % TVA . Daca e turc , rus sau moldovean nu va mai plati nimic in plus .

Si daca e foarte simpatic poate ii mai ofer si alte avantaje .
 
Daca iti asisti cunostiintele cand isi cumpara barci in Canada , faci asta profesional sau ... asa , ca ..."amic" ?

Daca ati vazut atat de multe barci cu pump head inseamna ca lacul respectiv nu are un control atat de strict privind deversarea deseurilor sau poate ca oamenii aceia au considerat utila aceasta investitie .

In alata ordine de idei , te felicit pentru ca vrei sa iti cumperi un Macgregor ! 19 este un mini-model , dar e o barca foarte frumoasa si buna si iti doresc sa te bucuri de ea , cand ti-o vei cumpara . E un inceput bun !

Americanul nu e om practic ? Ma indoiesc mult ... Iar optiunea privind toaleta este privita DIFERIT de catre diferite tipuri de utilizatori , in functie de MULTI factori , unii descrisi aici . Cel mai bine este ca fiecare isi cantareste avantajele-dezavantajele si decide daca ii trebuie sau nu .

Ei , aici cu faptul ca Odin e o barca mult mai serioasa ...ma face sa zambesc . Pun pariu ca esti destul de tanar si mai si cred ca il cunosti pe Bernie ... zic si eu .

Odin e o barca mai serioasa in comparatie cu ce ? Cu Macgregor ? cu Bavaria ? Cu Statuia Libertatii ...? Cu Abeking & Rasmunsen sau cu Soimul Maltez ? Cum pot fi barcile una mai serioasa decat alta ? Hai sa nu deviem ...pe bune , am gasit in lumea asta multi , dar multi oameni care isi sustin punctele de vedere cu altceva decat cu fapte sau argumente tehnice . Tehnic nu exista barci serioase si neserioase . Atat vreme cat o barca este construita sub regulile unui registru e serioasa . Daca mai e si buna...e alta discutie .
Iar designul stil Bavaria nu exista , e o gluma si o stii bine si nici nu face bine producatorului Odin . Faptul ca are o dunga albastra desenata poate fi si stil Fiat Panda . Odin 820 este o barca cu corp greoi , ne-proiectat pentru a fi un velier , cam ciudata la pupa , cu opera moarta prea inalta pentru gustul meu , o mixtura de elemente disparate , inspirate din diverse barci si adunate impreuna , nu e un concept unitar .
 
Atat Macgregor cat si Odin au "water balast". ceea ce e mai degraba un DEZAVANTAJ. Orice barca care se respecta cu adevart si are pretentii de "blue water" ar trebui sa aiba BULB KEEL, si voi zice doar un nume SEAWARD, poate iti spune ceva.

In plus Odin 820 suporta pina la 120 CP versus 50 CP la Macgeagor. Asta spune ceva despre soliditate si durabilitate.

Prietene Mihai , o sa intelegi la un moment dat ca fiecare barca isi are logica ei . Pretentii de blue water real nu au nici Odin si nici Macgregor . Ele sunt omologate pentru Coastal Sailing . Faptul ca Macgregor este mai usor , mai stabil , mai usor tractabil , sunt avantaje majore.

hai sa iti dau un exemplu tehnic :

- zici ca Odin poate purta un motor de 120 cp . Daca e adevarat , e ingrozitor... . Pentru ca asta inseamna ca barca este atat de grea incat numai 120 cp ( un motor foarte greu si el !! ) ii pot dezvolta o viteza rezonablia in jurul cifrei de 20-25 noduri , ceea ce Macgregor face cu doar 60 cp ! Intelegi diferenta de cost , si consum ? Sau diferenta dintre o masina Volga ruseasca si un Audi A3 ?
Iar pe un 120 cp nu il pornesti la sfoara , pe cand pe un 50 cp in 4T , da . Si asta este un element de safety.

Deci soliditatea si durabilitatea se obtin cu proiectare buna si cu materiale moderne . Nu cu tone adaugate .
 
Ultima editare:

Back
Sus