Smeraldo 28

Incerc sa postez cateva fotografii cu "noua" mea barcutza:

[video]https://plus.google.com/photos/102622676906235091059/albums/5811415670964700369[/video]
 
La cât îl știu eu de tenace pe D-l Lascu cred că o să dureze mai puțin.

Daca ai sti cat de nu am chef acum... @Pelicanul incearca sa ma monteze moral sa facem ceva, dar nu cu prea mult succes. Apropo, am o vela - randa, cu balene orizontale - de 16mx6m, in stare foarte buna. Are cineva nevoie?
 
daca se reuseste reconditionarea acestei ambarcatiuni este o mare realizare . mi se pare mult de munca . mai usor ar fii sa construesti una de noua . ONOARE MUNCII
 
daca se reuseste reconditionarea acestei ambarcatiuni este o mare realizare . mi se pare mult de munca . mai usor ar fii sa construesti una de noua . ONOARE MUNCII

Nu sunt prea multe obiective pe care mi le-am propus in viata, si pe care sa nu le fi realizat...

Barcutza asta va fi reconditionata, desi nu stiu in cat timp. Nu am un loc acoperit unde sa o depozitez, nu am scule pentru prelucrat lemnul, nu sunt constructor de barci, dar o voi reconditiona...
Dupa cum se vede in fotografii, cineva a taiat o bucata din oglinda pupa, asta ridica probleme. Motoarele trebuie reconditionate, sau schimbate... Multe din elementele de rezistenta din lemn trebuie schimbate - nu vorbesc despre punte, asta e relativ usor - asa ca am multe probleme.

ORICE AJUTOR ESTE BINEVENIT!

Ganditi-va mai ales la barter, ca stau cu banii ca mai toata lumea :)
 
daca se reuseste reconditionarea acestei ambarcatiuni este o mare realizare . mi se pare mult de munca . mai usor ar fii sa construesti una de noua . ONOARE MUNCII
Situatia nu e chiar asa grava cum pare. Problema cea mai mare este la suprastructura pentru ca permite intrarea apei de ploaie, ceea ce poate duce la degradarea restului structurii. Deocamdata este acoperita cu folie, dar nu stiu cit va rezista aceasta la furtunile iernii.
Restul structurii pare in regula, problema de la pupa este mai mult din cauza ca a fost taiata si nu mai au continuitate elementele de rezistenta.
Bine, ar mai fi motoarele :) care nu stiu exact in ce stare sint, dar oricum cred ca e mai putin decit sa construiesti o barca noua pornind de la zero.
 
Bine, ar mai fi motoarele :) care nu stiu exact in ce stare sint, dar oricum cred ca e mai putin decit sa construiesti o barca noua pornind de la zero.
Cu doua motoare maricele si "clasice" (-->carburator, ceea ce este doar prezumtie --> Ford "big block"?)
costurile de exploatare vor fi maricele.

Este un motiv pentru care conversiile la propulsie bazata pe motoare diesel au devenit populare
(cu toate ca nici un mot. diesel nou nu-i chiar chilipir...)

_________
Eu as aborda problema "top down",
adica inainte de inceperea restaurarii/ reparatiilor as face un calcul de fezabilitate in privinta costurilor
(combustibil, mentenanta, cheiaj etc).

Dar ma-rog, daca omul are un hobby ,
factorul decizional primar nu este costul ...
 
_________
Eu as aborda problema "top down",
adica inainte de inceperea restaurarii/ reparatiilor as face un calcul de fezabilitate in privinta costurilor
(combustibil, mentenanta, cheiaj etc).

Bineinteles ca si astea sint foarte importante, dar deocamdata vorbeam de costurile de reparatie a acestei barci comparativ cu pretul uneia noi.
 
Ultima editare:
costurile incep din momentul cumpararii , fiscul nu e interesat cum arata sau daca merg motoarele , si nici macar daca e inregistrata taxeaza functie de capacitate din momentul cumpararii, cheiajul e la metru si iar nu ii interseaza starea ambarcatiunii, doar doua mici exemple
dar exact ce a spus si "solpet", fiecare stie mai bine ce decizii sa ia in ograda proprie
eu sper sa ne intalnim pe mare cat mai curand
 
Ultima editare:

Back
Sus