Nici vorba sa refaceti safranul din bucati ! Lasati prostiile .... ca barcile nu sunt cutii de boxe din placaj . Orice reparatie sau modificare trebuie sa tina cont de siguranta in primul rand . Lucrari la sistemul de guvernare , greement , chila-derivor sunt fundamentale .Puteti solicita sprijin autorizat , nu lucrati dupa ureche .
Iar daca decideti sa lucrati ca la traforaj , macar aplicati regulile de fizica . asta pentru cand veti pune barca pe mare si va veni un vant de forta 5 pe mare montata . Atunci barca trebuie sa fie zdravana . Daca nu , investiti 2500 de euro intr-o pluta de salvare modelul basic , pt nr de persoane de la bord. ( oricum ar trebui sa faceti asta ).
Nu vreau sa creez panica , dar am vazut multe ....
pentru documentare vizitati :
http://www.pantaenius.at/?fuseaction=page.ShowCategoryContent&CategoryID=36
si nu te-ai astepta ca oamenii ( destepti ) sa ajunga in situatiile de mai sus , nu-i asa ?
Faptul ca e o carma foldable este din start un compromis menit sa nu creeze probleme la ape mici , dar voua nu va trebuie asta , decat daca va veti duce cu velierul in Delta ( ceea ce e ...oricum nu prea firesc ) . Proiectati o carma serioasa dintr-o bucata , realizati-o laminat din placaj bun si epoxy si gata ! veti avea carma pe care sa va bazati .
Faptul ca barca vine dintr-o zona cu specificul ei nu trebuie sa va insele . Barca trebuie sa fie SANATOASA .
Restul e munca multa..si responsabilitate .