BAVARIA YACHTS

"Mai mare" in ce sens?!

Daca vorbim de vanzari, ultima data cand am verificat era Toyota Motor Corporation, urmata de General Motors (conform JDPower). Daca vorbim de calitate, sau satisfactia clientilor ... avem Honda, Toyota, Mazda pe primele locuri. In top urca BMW si Mercedes, ocazional Audi (na, parte VW). In cazul companiilor japoneze avem o imbinare fericita intra calitate si cantitate.

Dar sa nu uitam totusi: cantitate nu inseamna intotdeauna neaparat calitate. Ar fi interesant sa ne vedem ceva statistici de satisfactie a clientilor post-vanzare.

Cea mai valoroasa companie din lume fusese ieri Volkswagen , ale carei actiuni crescusera foarte mult . Poate ca este si o componenta speculativa in toata treaba asta , insa calitatea si eficienta germana sunt valori pe care toata aceasta lume nebuna , nebuna ...le respecta neconditionat.

Si nici nu sunt filo-german , mie imi place Romania :noroc:
 
In regula, nimeni nu contesta ca Bavaria face barci bune, ca orice producator (de masa sau nu) poate avea modele mai bune sau mai rele, etc. Poate avea o problema specifica cu un anumit model. Tine de seriozitatea producatorului sa faca un recall, dar mai ales a dealerului local sa puna in aplicare recall-ul!

Revenind la oile noastrea, ce inseamna Bavaria Yachts pentru Romania si piata din Romania? Exista modele mai accesibile si de la Copos in jos? Se poate renunta la bling-blinguri de lux si obtine o barca mai accesibila dar functionala?
 
Multumesc pentru intrebari si am sa va raspund :

- nu stiu cate forumuri ati cercetat si cat de exhaustiv a fost studiul dumneavoastra , dar a spune ca pe forumuri nu se lauda nimeni cu Bavaria este o afirmatie care are 2 mari deficiente : QUOTE]


Se pare ca dumenavoastra doar vreti sa vindeti, sa faceti profit...cit "mai mare" profit...cel "mai mare" profit...vinzind veliere de la cel "mai mare " producator de veliere miilor de "oameni bogati"...
Nu e nevoie sa fii bogat financiar ca sa cumperi orice velier Bavaria pina la 13 m LOA, problema e sa il folosesti cu adevarat, nu sa iesi pe balta doar cind sunt vesti bune...( "Vesti bune : e soare , hai la mare..." ) sa il tii la cheu doar pentru a arata amicilor ce jucarie grozava ai....sa faci emisiuni tv de toata jena, sau sa aiba gheata si ninsoarea pe ce sa se depuna ( vezi velierele din portul Tomis iarna trecuta...), sau si mai rau sa iesi pe "balta" pentru a umple burta cu bere...

Eu credeam ca atunci cind vinzi veliere prezinti caracteristicile acestora , tehnice si nu numai, ca incerci sa faci totul pentru a prezenta o imagine reala a produsului, pentru ca ulterior cei interesati sa poata judeca in cunostiinta de cauza...Am vazut ca ati dat buzna aici fara a va prezenta, trecind direct la "barcile mari"...vindute de cel mai mare ....etc.
Eu vreau sa va spun ca cea mai mare , mai buna, mai performata ..etc barca cu vele este aceea pe care o ai, pe care ti-o poti permite, cu care sufletul tau este in armonie perfecta, pentru asta e nevoie de experienta, e nevoie de ani pentru incercarea fiecarui tip de velier inainte de a decide ce anume se potriveste fiecarui individ...aici nu e vorba despre un autoturism cu care merg la servici...
Din postarile dumneavoastra de pe Softpedia si acest forum am dedus ca nu stau de vorba cu un velist...
Atitudinea "miilor de bogati" care din tata in fiu au Bavaria ma lasa rece... Daca sunt asa de bogati de ce nu cumpara Swan...?, de ce nu fac veliere unicat la comanda ...va spun eu...din ignoranta.
Pentru ce am scris pina acum am experienta ultimelor trei sezoane traite prin marinele din Europa si pot sa va spun ca profilul detinatorului de bavaria are prea putin in comun cu navigatia cu vele .
Am rugamintea de a incheia aceasta polemica inutila..., va doresc succes in vinzari desi nu ma voi numara printre viitori posesori de Bavaria...nu cumpar un pret optimizat...CUMPAR UN VELIER.
 
Vesti bune : e soare , hai la mare !

Domnilor aventurieri pe mare , visatori neobositi si iubitori de vant sarat in plete : exista si barci accesibile la Bavaria ! Numai ca , sigur ....nu costa cat o masina de clasa medie , ci de vreo 3-4 ori mai mult . Insa nu costa sute de mii . Iar ca sa detii o asemenea barca ar trebui sa ai totusi undeva , in jur de 20-25.000 Euro pentru un avans la un leasing si apoi sa fi pregatit sa platesti restul de circa 50.000 in aproximativ 5 ani ,ceea ce inseamna sute de euro pe luna . Din pacate exista taxe foarte mari in Romania ( accize si TVA ) si asta mareste costurile , dar....poate ca ar exista solutii de compensare a lor .

Si ai o barca noua , de clasa A , cu totul nou , elegant si sigur . Poate ca nu e o idee rea sa o cumperi cu un prieten si sa imparti costurile cu el . Sau poate ca nu ar fi o idee rea sa o cumperi cu un prieten , sau cu 2, si sa o pui la treaba , inchiriind-o tuturor iubitorilor in perioadele in care nu vrei sa-ti duci tu pe iubi a ta pe ea . In acest fel ai putea deveni un intreprinzator in activitatea de charter . Croatii tot de aici au inceput . Asa ca variante sunt .
 
Domnule Pilgrim ,de acord cu incetarea polemicii , pentru ca e clar ca vorbim despre lucruri diferite . Va stept , ca si pe alti iubitori , amatori , cunoscatori , incepatori , avansati sau nu , pe langa mare si pe langa barci . Voi avea intoteauna o barca pe care sa va invit sa iesiti pe mare , voi avea intotdeauna o bere rece in frigider si o pofta nebuna de polemici pe tema yachturilor cu vele . Si eu am inceput de la o barca de 6 metri si un motor rusesc , care mai exista si azi . Si eu sunt un fan al oamenilor liberi si nu imi plac bogatii nesimtiti cu harfele lor , dar imi plac oamenii care sunt constructivi , echilibrati si optimisti , care chiar daca au ajuns destul de bogati inncat sa isi cumpere un yacht mare , nu si-au pierdut frumusetea interioara si dragostea de mare. Despre asta e vorba .
 
Se pare că au fost probleme în trecut, dar ele sunt considerate rezolvate.

capitane Nemo , NU au fost probleme in trecut ! S-au produs zeci de mii de yachturi cu vele Bavaria in ultimii ani . ZECI DE MII . Fara nici o problema . Imaginile la care faci referire , capitane , nu au nici o legatura cu un yacht Bavaria .[/QUOTE]

Domnule Ambrozie, aş vrea să nu mă înţelegeţi greşit - mie îmi plac bărcile Bavaria!

Dar filmul 'iutubistului' era despre chila unei bărci Bavaria care avea un joc nefiresc. Cum puteţi afirma că nu are legătură cu un yacht Bavaria? 38 Match-ul nu este un produs al renumitului producător de la poalele Alpilor?

MUIDERZAND HOLLAND MAY 18 2004: This video has been sent to the Bavaria Headoffice in Giebelstad the same day as it was made. Two of the Bavaria 38 Match of Zeezeilschool Scheveningen (build# 6 and 7) appeared to have too little hull reenforcement aroud the keel. These problems have been tackled 3 times by Van de Bosch Yachting and Bavaria Gmbh (until 2006. At this time the boats are just 2 months old. Zeezeilschool Scheveningen temporarily cancelled all lessons with these boats untill construction was safe again.

Evident, se prea poate (şi pare normal) ca acele bărci să fi eşuat voluntar pentru ca respectivii cursanţi să exerseze manevrele care decurg din această situaţie.
 
Capitane Nemo , ai vazut undeva , pe barca vreun insemn al brandului Bavaria ? In titulul fimultetului am vazut si eu ca asta era scris , dar ai vazut elemente care sa iti identifice clar faptul ca era o Bavaria ? Nu cred . Si nici in filmarea de interior. Si vorbesc despre toate filmuletele facute in campaniile denigratoare din anii trecuti . Nu vreti sa cititi concluziile expertilor ? Credeti ca acest gen de infamii chiar au produs efecte reale la vremea respectiva ? Pe bune , acum chiar vorbim de niste nemti , carora , cum bine stim Dumnezeu le-a pus in mana surubul si piulita .
 
Capitane Nemo , ai vazut undeva , pe barca vreun insemn al brandului Bavaria ? In titulul fimultetului am vazut si eu ca asta era scris , dar ai vazut elemente care sa iti identifice clar faptul ca era o Bavaria ? Nu cred . Si nici in filmarea de interior. Si vorbesc despre toate filmuletele facute in campaniile denigratoare din anii trecuti . Nu vreti sa cititi concluziile expertilor ? Credeti ca acest gen de infamii chiar au produs efecte reale la vremea respectiva ? Pe bune , acum chiar vorbim de niste nemti , carora , cum bine stim Dumnezeu le-a pus in mana surubul si piulita .

Se prea poate să aveţi dreptate şi această discuţie şi multe altele de pe Internet să nu reflecte realitatea de la bordul Bavaria. Eu am văzut o chilă lipsită de bulbul acela rotunjit la o 38 Match, iar asta nu poate decât să confirme ce aţi spus Dvs.

Eu rămân însă sceptic atunci când mi se descrie perfecţiunea, pentru că ea nu există. De aceea, aş spune că yachturile Bavaria sunt foarte bune, dar la fel ca fosta mea motocicletă (germană) nu sunt sunt perfecte.
 
Si ai o barca noua , de clasa A , cu totul nou , elegant si sigur . Poate ca nu e o idee rea sa o cumperi cu un prieten si sa imparti costurile cu el . Sau poate ca nu ar fi o idee rea sa o cumperi cu un prieten , sau cu 2, si sa o pui la treaba , inchiriind-o tuturor iubitorilor in perioadele in care nu vrei sa-ti duci tu pe iubi a ta pe ea . In acest fel ai putea deveni un intreprinzator in activitatea de charter . Croatii tot de aici au inceput . Asa ca variante sunt .

Ei Domnu Robert, aici incepe sa sune de-a dreptul interesant. La o treaba ca asta m-as baga oricand. Totusi ma gandesc unde draq sa facem charter in Ro? La Mamaia? In Delta nu merge. Poate ceva spre bulgari, dar si aia sunt manelizati mai ceva ca noi. Poate prin Egeea pe undeva, daca e loc la uscat. Ce sa zic, la concret mi-a placut Bavaria 31 de la RBS, dar cum spuneati, la noi taxele sunt mari, si e mare diferenta intre pretul din Germania, de 55000, si cel din Ro, de 72000 cat era la RBS. Poate putem scrie si noi pe barca Limassol ;)?

Si singura posibilitate de cumparare in gashca, pentru a evita rahatul amestecat, este organizarea in stilul celor de la Moorings, adica cineva sa se ocupe de tot ce inseamna mentenanta, iar proprietarii sa aiba o perioada alocata pentru croaziera, in rest barca fiind in charter. Haideti ca ati deschis un capitol interesant :). Si despre mine, sa stiti ca am stomacu tare, asa ca pot digera usor intepaturile pe care le mai scap si le inghit ulterior ;).
 
Cate ceva despre preturi : si acum o Bavaria 31 costa tot 55.000 atat in Romania cat si in Germania . Toti dealerii Bavaria folosesc exact acelasi catalog de preturi , indiferent de locatia lor .Insa acest pret ( 55.000 Euro ) - pret de catalog , se refera la dotarea standard si la poarta fabricii .

Asta inseamna ca v-as putea vinde o barca cu exact 55.000 chiar si astazi , numai ca va trebui sa mai adaugati costul divrselor optionale si costul transportului barcii pana in Romania ( care nu e mic ) . In acest fel ati ajunge la aproximativ 70.000 Euro , in functie de optionalele montate ( daca ar avea sau nu : pilot automat , GPS , un anumit tip de velatura , boiler de apa calda , etc ) . Din pacate , la aceasta valoare ar trebui adaugate si taxele statului roman , respectiv accize ( 9% ) si TVA ( 19 % ) . In afara de accize si transport , celelalte elemente de pret sunt valabile si in Germania . Iar daca inmatricularea barcii s-ar putea face , in mod legal , in alta tara , despre transport nu cred ca ar putea fi evitat , decat daca barca ar veni pe Dunare . Iar treaba asta cu venitul pe Dunare este un subiect aparte , care s-a mai facut , dar care are si ceva dezavantaje .
 
Aveti va rog amabilitatea sa detaliati, sa explicati sau dati un link ?

Va multumesc anticitpat !

La vremea respectiva Bavaria a emis un comunicat oficial in care erau citate concluziile procesului . Nu il mai am la indemana , ar trebui sa il caut , au trecut cativa ani de atunci .
In esenta , este vorba despre un accident cauzat de faptul ca , pe o vreme foarte rea , echipajul maghiar a pierdut controlul yachtului si au lovit in mod violent , la viteza mare , stanci . Au avut elicea blocata de o parama prinsa la elice ( si stiau asta ).
 
Da, acela este un comunicat de presa intermediar , din cate imi aduc aminte . Ar trebui sa existe si unul care a fost emis la final , continand concluziile .
 
Iar in acel comunicat , dupa cum vedeti , sunt mentionate cauzele urmelor de crapaturi in zona de imbinare a chilei , respectiv :

" It also turend out that the proclaimed „cracks at the keel flange" is nothing but chipped off antifouling from a sikaflex seam. This shows an always existing, slight movement of the keel.This movement is especially for GRP boats not unusual along with the fact that antifouling does not bond to sikaflex well at all."

Multumesc pentru cautarea acelui comunicat de presa .
 
gyula , RobertAmbrozie - va multumesc pentru informatii.

Bavaria 42match e un racer-cruiser adica mai mult racer si mai putin cruiser. In dorinta de optimizare a performantelor s-a redus din siguranta. Nu e nimic extraordinar, din cate am aflat lucruri ca acestea sau mai grave (?) se intampla si la alte firme.

E ca si cum ai pleca la o plimbare cu familia intr-un Ferrari, cu 300km/ora pe strazile din Romania. Ce crezi ca o sa se intample ? O sa dai vina pe Ferrari?

Nu vreau sa trag eu concluzii dar cu o barca ca aceea se fac intreceri, regate etc dar nu crusing de distanta lunga.
 
Salutare din nou, Robert, daca e pentru charter, pot sa-ti spun ca am incredere deplina in Bavaria. In primul rand sunt sigur ca post-vanzarea e pusa la punct ca la nemti. Uite care ar fi intrebarea: in cazul in care m-as hotari sa-mi iau un barcaz cu care sa fac charter in Egeea vara, din ce am vazut, cel mai mic model de Cruiser cu 3 cabine e cel de 35'. Ma gandesc la 3 cabine pentru a avea un cuibar propriu pt mine si sotie, ca in cazul asta am sta tot sezonul pe barca, si trebuie ca si clientii sa se simta cat mai confortabil. Deci care ar fi scorul unui Cruiser 35 in Germania, bineinteles cumparat prin Blue Marine, si care ar fi complicatiile coborarii cu el pe Dunare de care spuneai? Stii cumva si detalii despre inmatricularea in Cipru? Spasiba :)
 
Hai sa discutam putin de 31 Cruiser. Pretul de 55 000 la fabrica mi se pare mai mult decat atragator. De fapt cam asta a facut Bavaria, a inceput democratizarea velierelor, prin optimizarea costurilor. Cateva pareri personale, bineinteles subiective:
Ce-mi place: pretul, finisajele perfecte, echiparea Rutgerson, interiorul spatios si lucrat excelent in lemn exotic si okoume, guvernarea cu timona, oglinda cu platforma basculanta, si cel mai mult motorul Volvo saildrive.
Ce nu-mi place: prea mica pentru charter, greementul "back swept spreaders", adica cruceta in unghi si doar o pereche de sarturi inferioare, carma suspendata neprotejata, lipsa placii de distribuire a efortului la buloanele chilei, si chainplate-urile pupa firave.
Am inteles oare corect ca are ca echipare standard genovez + foc roller si randa?
Cateva poze :):
 

Atașamente

  • Picture 371.jpg
    Picture 371.jpg
    88.3 KB · Vizualizări: 69
  • Picture 633.jpg
    Picture 633.jpg
    85.2 KB · Vizualizări: 52
  • P1010526.jpg
    P1010526.jpg
    92.2 KB · Vizualizări: 50
  • P1010544.JPG
    P1010544.JPG
    95.8 KB · Vizualizări: 49
  • P1010523.jpg
    P1010523.jpg
    66.3 KB · Vizualizări: 50
  • Picture 626.jpg
    Picture 626.jpg
    79.2 KB · Vizualizări: 58
  • P1010536.jpg
    P1010536.jpg
    63.5 KB · Vizualizări: 49
  • Picture 622.jpg
    Picture 622.jpg
    61.9 KB · Vizualizări: 51
  • P1010518.jpg
    P1010518.jpg
    83.2 KB · Vizualizări: 53
  • Picture 640.jpg
    Picture 640.jpg
    92.4 KB · Vizualizări: 74
Ultima editare:

Back
Sus