In viata oricarei ambarcatiuni vine o vreme cand trecând succesiv de etapele de vis, concepţie, proiectare, construcţie ajunge la o noua etapa ce o defineşte, vremea navigaţiei, a plimbărilor, a călătoriilor. Aşa şi tandemul Fraga 2 a trecut prin primele etape, descrise inspirat sau nu, cu poze şi detalii cât am putut pe acest topic: Izvor 5, un proiect inspirat de tandemul Mill Creek 16,5.
Acum, a venit vremea călătoriilor. Primele probe pe apă le-am făcut săptămâna trecută, probe de care am fost foarte mulţumiţi şi încântaţi totodată, bariera apelor - teritoriu necunoscut până acum, fiind îndepărtată. Azi am fost din nou la Brateş şi profitând de o vreme fără vânt am redefinit conceptul de tandem într-un "tandem de 2+1", care a fost de fapt şi intenţia iniţială. Şi ca orice jurnal de bord trebuie să menţionăm la fiecare cart (a se înţelege ieşire pe apă) ora şi citirea la loch. Adica timpul petrecut pe apă şi distanţa parcursă. De dragul marinăriei voi ţine distanţele în Mm.
Pentru 02 octombrie notăm: 3h/3Mm. Cam câte una pentru fiecare
Acum, a venit vremea călătoriilor. Primele probe pe apă le-am făcut săptămâna trecută, probe de care am fost foarte mulţumiţi şi încântaţi totodată, bariera apelor - teritoriu necunoscut până acum, fiind îndepărtată. Azi am fost din nou la Brateş şi profitând de o vreme fără vânt am redefinit conceptul de tandem într-un "tandem de 2+1", care a fost de fapt şi intenţia iniţială. Şi ca orice jurnal de bord trebuie să menţionăm la fiecare cart (a se înţelege ieşire pe apă) ora şi citirea la loch. Adica timpul petrecut pe apă şi distanţa parcursă. De dragul marinăriei voi ţine distanţele în Mm.
Pentru 02 octombrie notăm: 3h/3Mm. Cam câte una pentru fiecare
Ultima editare: