Harti performante pentru Delta

Dragilor, ajutati-ma cu informatii ref. harta performanta DD (canale, culoare de trcere, ) in cel mai mic detaliu.
Unde as putea gasi asa ceva? Sunt incepator, am un romcraft 510 cu un Honda/30hp si in toamna acesta as vrea sa fac Delta, ma puteti ajuta?
Moltumesc mult.:skip:
 
Dragilor, ajutati-ma cu informatii ref. harta performanta DD (canale, culoare de trcere, ) in cel mai mic detaliu.
Unde as putea gasi asa ceva? Sunt incepator, am un romcraft 510 cu un Honda/30hp si in toamna acesta as vrea sa fac Delta, ma puteti ajuta?
Moltumesc mult.:skip:

Pot sa te ajut cu o informatie: eu folosesc ViewRanger pentru Symbian GPS Software from ViewRanger | GPS Apps for Adventure si este destul de bun. Pe mine m-a ajutat mult...
 
Pe iPhone mi-am luat o aplicatie de la navionics care mi-a fost recomandata de un căpitan pe vapor dar nu am testat-o insa mi-am comandat si un GPS garmin etrex 20 ca e rezistent la apa si mi se pare mă comod decât sa risc sa îmi ud, pierd iPhone-ul


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Salut,spune-mi si mie cum obtin harta delta de la view ranger k nu am vazut Rominia pe hartile care le vind ei?:confused:

Harta este "default" cea pe care "se uita" softul, Open Street Map. Nu trebuie cumparata. Se downloadeaza on-line si poti sa o tii in cache. Inainte de tura te joci (plimbi !!!) cu degetul pe telefon, intr-o retea wireless si-ti incarci harta in cache, pt ca in tura sa nu depinzi de semnal... Cele care se cumpara sunt "premium" si Romania nu este printre ele, evident !!! Dar hartuta de care spun este buna in proportie de 95 - 98 %. Navionics-ul l-am testat pe zone pe care le stiu cu ochii inchisi... nu are informatie suficienta. Garminul l-am vazut la expozitia din portul Tomis saptamana trecuta. Ce am vazut este subtire comparand cu ce stie ViewRanger-ul. Este bun pentru navigatie Razelm & Mare, nu prea pentru Delta.