Incepatorul incepatorilor

Am semnalat, după cum mi-ai scris, cu ”triunghiul negru de mai jos” :))).
Acum am primit notificarea, inainte nu stiu prin ce metoda ai incercat sa ma contactezi dar n-am primit nimic :confused:

Aici ai un tutorial complet: http://www.barcaholic.ro/f26/ghid-pentru-postarea-ata-amentelor-pe-forum-334.html

Mai sus nu-mi dau seama ce-ai facut, cred ca ai incarcat pozele ai inserat manual linkurile la poza dar n-ai mai salvat atasamentele. Incearca sa urmaresti ghidul de mai sus pas cu pas.
 
Acum am primit notificarea, inainte nu stiu prin ce metoda ai incercat sa ma contactezi dar n-am primit nimic :confused:

Aici ai un tutorial complet: http://www.barcaholic.ro/f26/ghid-pentru-postarea-ata-amentelor-pe-forum-334.html

Mai sus nu-mi dau seama ce-ai facut, cred ca ai incarcat pozele ai inserat manual linkurile la poza dar n-ai mai salvat atasamentele. Incearca sa urmaresti ghidul de mai sus pas cu pas.
Mulțumesc de răspuns.
Cred că așa este, am încărcat pozele dar nu am mai și salvat atașamentele. Îmi cer scuze pentru nepricepere și am să încerc iarăși să încarc pozele.
 
Clipper round the world, imagini de la start

http://www.barcaholic.ro/attachment.php?attachmentid=16003&stc=1&d=1382186095
IMAG0091.jpg
Docurile St. Katharine, pe Tamisa, cu o parte din vasele aliniate la start
echipajul Henri LLoyd.jpg
echipajul Henri Lloyd
echipajul Invest Africa.jpg
Echipajul Invest Africa la ieșirea din rada , unde după cum cred că am mai spus, nivelul apei este controlat deoarece Tamisa crește și descrește pe o diferență de aproape 8 m pe perioada flux-reflux
specificatii tehnice.jpg
specificații tehnice
IMAG0124.jpg
aceeași dar poate un pic mai clară
echipajele.jpg
componența unuia din echipaje, unii cu experiență alții cu totul afoni de marinărie. Dacă intrați pe condițiile de participare veți vedea că se poate califica pentru a face parte din călătorie chiar și unul fără experiență.
fete cu pene.jpg
fete cu pene participante la ceremonia de deschidere a cursei
vizitatori pe unul din vase.jpg
unul din vase care se putea vizita și pe interior.
IMAG0095.jpg
puntea aceluiași vas
echipaj Elvetia.jpg
echipajul Switzerland salutând publicul
Vezi atașament 16013
ieșirea vaselor pe Tamisa
IMAG0099.jpg
iarăși vasul de prezentare
IMAG0111.jpg
cască-gură ca și mine pe la bărcuțe
IMAG0179.jpg
echipajul Old Pulteney pregătiți de start, alături de vestiții cimpoieși
IMAG0205.jpg
cimpoieși care salută plecarea vasului lor
IMAG0211.jpg
Old Pulteney la ecluza de ieșire în Tamisa
IMAG0220.jpg
de departe, clipper-e ieșind din docuri prin fața Tower Bridge, având în fundal The Shard, cea mai înaltă clădire din Europa, dată în folosință anul trecut, parcă...
IMAG0236.jpg
și alți cască-gură ca și mine, dar la turnat în gură mostre gratis de whisky Old Pulteney vechi de 10, 12 și 15 ani:rock:
Sper să vă fi plăcut pozele cum mi-a plăcut și mie șnapsul gratuit de la ceremonie.
Oricum , o prezentare mai bună a vasului U.K. o găsiți aici:
Video: Clipper Race: Take a tour of Team Great Britain’s boat - Telegraph
ca și mai multe amănunte legate de cursă.
Cert este că pe mine m-a făcut să mă îmbolnăvesc mai tare de acest ”microb„ și să încerc să grăbesc ziua aia în care voi putea ieși și eu cu bărcuța mea pe mare.
Până atunci, tuturor celor deja fericiți dar și celor ce aspiră la această fericire,
”Vânt la pupa!”
:sail:
 
Ultima editare:
Eu am facut scoala cu Ensign 21': Pearson Ensign - Wikipedia, the free encyclopedia si cred ca este foarte buna pentru un incepator.
Visez insa la o barca din clasa Debutante: Debutante Class | Classic Boat Magazine

Cu prima vei putea merge pe linga mal, cu a 2-a poti traversa Oceane.

Revin după absență destul de lungă de pe forum, cu o întrebare la adresa lui X-petrolist : ce face diferența intre cele două mai sus menționate? De ce cu una poți traversa oceane iar cu cealaltă nu? Ca dimensiuni par asemănătoare...
Îmi cer scuze pentru ignoranță dar nu am ajuns încă acolo unde să stăpânesc îndestulător acestă artă. Între timp am mai făcut ceva săpături, am găsit un forum asemănător aici în UK Yachting and Boating World - Sailing and motor boats for sale, forums, news | ybw , unde am încercat să pregătesc ”terenul” pentru ce va urma să fie bărcuța mea. Adică să-i găsesc un loc de parcare, pentru că pe aici bărcile pot fi foarte ieftine iar ”parcările” să coste prețul bărcii în fiecare an. Și ca să exemplific, am găsit de exemplu această barcă Sailing boat Westerly Cirrus yacht | eBay , care s-a vândut cu neașteptatul preț de 500 lire o dată și cu vreo 421 lire a doua oară, la licitație, pe ebay . A fost pusă la vânzare a doua oară pentru că primul câștigător al licitației nu și-a luat în calcul cât îl va costa transportul bărcii. La început am participat și eu la licitație dar m-am lăsat pe parcurs la gândul că nu am încă mooring-ul asigurat. Oricum nu știu dacă aș fi făcut bine cumpărând-o, poate îmi poate da cineva o părere, vă rog...
Dar după cum vă spuneam , mooring-ul poate costa de la zero (nu știu cum e asta posibil dar am găsit tipi afirmând acest lucru pe mai sus numitul site) până la vreo 1500 lire pe an, și asta nu în zonele centrale ale Londrei!!! Nu știu cum e pe la noi...?
Până una alta, până la noi semne de întrebare,
”Vânt la pupa!” în tot ce întreprindeți, prieteni barcaholici!
 
Revin după absență destul de lungă de pe forum, cu o întrebare la adresa lui X-petrolist : ce face diferența intre cele două mai sus menționate? De ce cu una poți traversa oceane iar cu cealaltă nu? Ca dimensiuni par asemănătoare...
Îmi cer scuze pentru ignoranță dar nu am ajuns încă acolo unde să stăpânesc îndestulător acestă artă. Între timp am mai făcut ceva săpături, am găsit un forum asemănător aici în UK Yachting and Boating World - Sailing and motor boats for sale, forums, news | ybw , unde am încercat să pregătesc ”terenul” pentru ce va urma să fie bărcuța mea. Adică să-i găsesc un loc de parcare, pentru că pe aici bărcile pot fi foarte ieftine iar ”parcările” să coste prețul bărcii în fiecare an. Și ca să exemplific, am găsit de exemplu această barcă Sailing boat Westerly Cirrus yacht | eBay , care s-a vândut cu neașteptatul preț de 500 lire o dată și cu vreo 421 lire a doua oară, la licitație, pe ebay . A fost pusă la vânzare a doua oară pentru că primul câștigător al licitației nu și-a luat în calcul cât îl va costa transportul bărcii. La început am participat și eu la licitație dar m-am lăsat pe parcurs la gândul că nu am încă mooring-ul asigurat. Oricum nu știu dacă aș fi făcut bine cumpărând-o, poate îmi poate da cineva o părere, vă rog...
Dar după cum vă spuneam , mooring-ul poate costa de la zero (nu știu cum e asta posibil dar am găsit tipi afirmând acest lucru pe mai sus numitul site) până la vreo 1500 lire pe an, și asta nu în zonele centrale ale Londrei!!! Nu știu cum e pe la noi...?
Până una alta, până la noi semne de întrebare,
”Vânt la pupa!” în tot ce întreprindeți, prieteni barcaholici!

Mulțumesc lui x-petrolist pentru bunăvoință. Îi cer scuze lui și celor cărora nu m-am ridicat la rangul de a le ridica destule osanale pentru deșteptăciunea în materie. Am crezut că aici se pot pune întrebări în domeniu, la care capeți un răspuns mai mult sau mai puțin mulțumitor. Lipsa unui răspuns de vreun fel denotă nimic altceva decât înfumurare sau, cine știe, poate chiar ignoranță.
Oricum, numai bine tuturor și bineînțeles
vânt la pupa!
 
Multumim pentru poze!

Nu cred ca a fost vorba de rea vointa. Ultimul mesaj postat a fost pe 29 Dec.; activitatea redusa pe forum de la sfarsitul anului si mesajele de urari/subiecte asemanatoare de la inceputul lui 2014 au trecut cu vederea si alte posturi.
 
Ultima editare:
....... Lipsa unui răspuns de vreun fel denotă nimic altceva decât înfumurare sau, cine știe, poate chiar ignoranță.

De unde apareti , mai nene ? De unde veniti voi cu agresivitatea asta in afirmatii ? Agresivitate total gratuita , generatoare de nervi precum am eu acum ?
Cina va invata pe voi sa redactati un "mesaj" ? Sau cat de "miserupisti" sunteti incat sa nu va intereseze despre faptul ca poate dati "cu oua" in cine nu trebuie ?

Trai-ti-ar , n-ai primit raspunsuri din mai multe cauze :

1 - exact cum spui , dai p-acilea "Joi si de Craciun" ! Cand apari ..... aduci probleme de UK ! De unde dracu ai pretentia sa ti se poata raspunde din Romania la kkt-urile de legi si de complicatii ale alora ?
Cata vreme nu-ti tii topicul "sus" . amice , imagineaza-ti ca nu sta nimeni sa sape prin forum la absolut toate gogosile postate .

2 - am aproape ferma convingere ca problema ta este deja expusa - sau deja discutata - pe vreun alt topic . Iti suntem colegi de forum , nu angajati . Daca avem ce raspunde - si-avem chef , ..... bine . N-avem nimic de adaugat sau n-avem chef , ..... iarasi bine .
Dar uite , cand mai intrebi ceva iti promit solemn ca vin si spun "NU STIU , NU MA PRICEP" . Macar sa simti ca ti s-a raspuns .

3 - si-ar mai fi dar am alte alea pe cap . Am treaba . Pune mana si ghiceste-le ........

..............................................

Acum ai voie sa spui ca ti s-a raspuns in sictir , sarcastic , la misto , etc . De data asta ai temei serios .
La fel , ai voie sa afirmi ca ti-am raspuns infumurat . Asa este , nu gresesti deloc daca o faci .

....... Îi cer scuze lui și celor cărora nu m-am ridicat la rangul de a le ridica destule osanale pentru deșteptăciunea în materie.

Iar aici ai "stricat-o" in cel mai tampit ..... British Stile .
 
Ultima editare:
Ensign are o cabina minuscula, destul cit sa depozitezi citeva vele, haine, etc. La nevoie te poti adaposti in ea dar nu este destul de incapatoare pentru dormit, pentru proviziile necesare macar pentru un weekend pe apa ca sa nu mai vorbim de echipament.
Despre clasa Debutante am aflat citind despre o barca numita Sea Dart, devenita celebra dupa aventurile lui Ron Reil si mai apoi Tristan Jones. Este cabinata si poate fi echipata pentru pasaje mai lungi:
Sea Dart/Tristan Jones Page

Alte considerente ar fi datele tehnice precum raportul deplasament/lest care la veliere serioase trebuie sa fie spre 35-40%. Pina te mai familiarizezi cu aceste date tehnice poti folosi si clasificrea Europeana A, B, C - un indicator bun pentru evaluarea posibilitatilor unei barci si a robustetii constructiei.

In mod cert trebuie sa iei in cosnsideratie costurille associate cu achizitia unei barci: reparatii/intretinere, depozitare, voiaje. Mooringul tinde sa fie mai ieftin decit un ponton dar trebuie sa achizitionezi si o barca mai mica cu care sa accesezi ambarcatiunea. Aceasta trebuie tractata sau depozitata in timpul voiajelor, nu tocmai convenabil pentru ambarcatiuni cu dimensiunile celor in discutie. In UK va trebui probabil sa iei in consideratie si nivelul mareelor daca alegi mooringul.
 
Ultima editare:
Mulțumesc lui x-petrolist pentru bunăvoință. Îi cer scuze lui și celor cărora nu m-am ridicat la rangul de a le ridica destule osanale pentru deșteptăciunea în materie. Am crezut că aici se pot pune întrebări în domeniu, la care capeți un răspuns mai mult sau mai puțin mulțumitor. Lipsa unui răspuns de vreun fel denotă nimic altceva decât înfumurare sau, cine știe, poate chiar ignoranță.

Scuza-ma ca-ti spun, dar concluzia ta e superficiala, ca sa nu spun de-a dreptul infantila.
Oamenii cu experienta care scriu si pe net sunt pasari foarte rare. Acesti oameni nu au vreo obligatie fata de cineva, ci contribuie doar atunci cand cred de cuviinta.

Acum vreo 25 de ani trebuia sa faci scara la cer ca sa obtii in Romania o informatie pertinenta in domeniul nautic. Daca azi exista oameni care contribuie, o fac tocmai pentru ca sa nu treaca si altii prin ce au trecut ei pe vremuri. Dar cum spuneam, nu ti-e nimeni dator. Vrei ceva, trebuie sa stii sa castigi omul. Cum? Prin pasiune, consecventa, dar mai ales bun simt.

Citatul tau de mai sus e un model de atitudine care in timp m-a determinat sa nu mai postez pe barcaholic.ro, decat banalitati sau cel mult generalitati. Asta in ciuda pasiunii pe care o am de o viata pentru barci si navigatie. Imi pare rau ca entuziasmul tau initial s-a transformat intr-un aplomb vindicativ. Chiar daca ar vrea cineva sa contribuie acum pe topic, cred ca s-ar gandi de 2 ori inainte de a (mai) posta.

Nu vreau sa te deranjez cu ce am scris aici, ci doar sa te ajut. Mai cauta, exista si alte brigazi misto de barcagii in spatiul web. Dar daca vrei sa castigi omul, abordeaza altfel comunicarea online ;). Cu respect, V. A.
 
Nu va mai necajiti mai oameni buni. E vara si stam pe ape :). Asta iarna n-am vazut topicul, ca-i raspundeam eu. Quicest, asta e un forum, e posibil ca unii care il acceseaza cand intrebi tu, sa nu stie raspunsul, iar altii care stiu, sa aiba problemele lor din viata cotidiana si sa le lipseasca timpul de forum. Nu e greu de inteles. Oricum, colegii pe care ii gasesti pe cele 3 forumuri cu acest profil, sunt oameni de toata isprava, prietenosi, pasionati, altruisti. Oameni pe care oricine si i-ar dori prieteni. Eu unul ii admir si ma bucur sa ii cunosc personal pe cei mai multi dintre ei. Nu trage concluzii pripite, nimeni nu sufera aici de infatuare. Daca mai esti interesat de subiect, x-petrolist ti-a raspuns obiectiv, asa ca se poate continua discutia. Despre barci, nu despre orgolii :)
 

Back
Sus