masina

hm... masini

Pana la urma ti-ai luat masina, Adrian ?

Intre Mercedes si BMW n-am oscilat niciodata, din aceleasi motive: se confunda la prima vedere, cu imbogatitii pe ciordeala (Mertz) sau cu pustanii de bani gata ( BMW- Mosule, dam o talpa ? ).
Am preferat Volvo care nu are imaginea alterata :). Chiar mi-a spus un evreu odata, cand am sosit la o intalnire : " dintr-un Volvo, se poate da jos doar un tip serios " .
Dar am ajuns sa mai cumpar una , si am vazut ca dincolo de imagine, ai de furca cu multe aspecte. Intretinere, anduranta, service, piese.
Si am luat un Mertz. Hai , radeti !:) hahahaha.....
C-ul e mai mica decat volvo, S-ul e prea pretentios si plin de gadgeturi, asa ca am luat un E.
Flecareala mea vrea sa spuna ca e al dracului de rezistenta, se pricep toti sa o repare ( nu ca la Jaguar! ) , piese se gasesc oriunde si la preturi rezonabile.
Fata ei de business, daca asta era intrebarea ta, este peste BMW.
Si daca are cineva dubii cand iti vede Mercedesul, se uita la cel care il conduce. Si s-a facut lumina. N-o sa te confunde nimeni intr-o mie de ani, cu vreun recuperator.

Deci sfatul meu daca e sa alegi intre Mertz si BMW: Mercedesul .
 
"sfatul meu daca e sa alegi intre Mertz si BMW: Mercedesul"
Ar mai fi un considerent, ceva mai obiectiv dacat judecata -Oare ma confunda cu recuperatorii de datorii?

Oferta de piese aftermarket (in Europa) este incomparabil mai vasta pt. DB si VW decat pt. Volvo si BMW, dar la acest capitol si grupul Fiat sta destul de bine.
Spun din proprie experienta (dar bineinteles depinde si de optica personala, refuz de mult ideea sa dau 400 euro pe o baterie la reprezentanta - dar acolo primesti si o cafea, pana dai comanda, decat sa cumpar o baterie cel putin echivalenta sau chiar mai buna pt. 100..120, de la o firma care vinde de ex. baterii backup pt. servere, UPS etc).

La elemente de caroserie diferentele pot fi lejer de ordinul 1:5.

Pe cand am cumparat de ex. o aripa fata , noua si bine lucrata , dar aftermarket pt. un E300TD sub 40 Euro (ei da, doar grunduita nu cu lac aplicat) amicul meu platise pt. un decor anemic ,
de plastic metalizat (sau tabla nichelata, pe suport de plastic?) cca. 170 euro, la Chrysler.
Ei bine, Chrysler e in moarte clinica la ora actuala , sa nu-l vorbim de rau.

Din punct de vedere pragmatic, orice masina, care poate tracta (si frana! e mai important) o sarcina de 2 to, este ok pentru velism de week-end, daca consuma sub 10l/100km, regim normal.


Chiar si un Volvo, diesel slabut la 80CP care parea mai degraba furnica, carand bobul de orez :D
//da, da exista si modele Vx la 180+ kW :) //
 

Atașamente

  • Image-01.jpg
    Image-01.jpg
    100.7 KB · Vizualizări: 28
  • Image-04.jpg
    Image-04.jpg
    36.8 KB · Vizualizări: 36
Frumos barcaz :), pare din-ala nemtesc de ape interioare. Masinile ca masinile, dar barcazul cred ca e mult mai interesant :sail:
 

Back
Sus