Salutare tuturor!
Orice aproape s-ar potrivi la Vaslui, numai un velier nu.. Dupa indelungi descurajari, a fel de fel de cunoscatori care ma asaltau cu sfaturi care mai de care.."da-i jos derivorul...ca oricum nu iti trebuie" ..sau "pune-i motor si hai in Delta" ..sau " unde dracu'ai sa mergi tu cu vele.." .Cei mai "abili" cunoscuti ai mei...oarecum barcagii..dupa ce s-au facut si vanatori si toate celelalte din colectia de hobby-uri ale baietilor buni mi-au facut chiar si oferte pt simplu fapt ca are un dormitor si ..är fi buna pentru Delta.Concluzionez ca nu am cum sa le explic fatis ca am avut surpriza neplacuta sa vad cum isi schimba unii atitudinea numai pt faptul ca nu pot face conexiunea intre mine si "o barca cu panze" si consecutiv acestui fapt emana numai idiotenii si prostii ,care de la nervi, acum au ajuns in stadiul care sa ma amuze.
Eu stiu cam cate nopti am adormit cu fel de fel de materiale despre barci sub perna inca din liceu, mai apoi ajungand in Iasi la facultate , cei de pe la anticariatele de pe Lapusneanu deja stiau sa ma anunte daca aparuse ceva despre ambarcatiuni, si chiar daca ramaneam fara bani pt altele, imi cumparam carti si materiale si brosuri despre navigatie , navigatori, etc..
Radu Theodoru clar a ajuns si in mana mea prin intermediul Domnului Inginer Petrica Macovei, om fin si tehnic caruia ii port un deosebit respect.Apoi manuale de navigatie frantuzesti , si, desi am urat franceza din generala, ma minunam cum traduceam termenii..si imi faceam notite ..incercand sa pricep, fara barca ,ce inseamna.."murele la tribord'.
Mihai Nedelcu, un marinar ratacit tot prin Vaslui, a fost oarecum combustibilul acestui vis.Dupa ce a absolvit Liceul de Marina de la Galati si apoi armata la aceeasi arma, a acumulat o serie de"povesti"care oarecum mi-au aratat o alta fata a marinariei.Tot el m-a sustinut in obtinera permisului cat D. "
A fost si este destul de greu la Vaslui sa mentii "febra" vie. Constat ca cine a spus "Barcaholic" a spus bine.
Bogdan Mocanu, ma ajuta in prezent .Ma ajuta in primul rand ca ma tempereaza,ma ajuta ca este priceput cu mainile si mintea, ma ajuta ca imi spune sa nu ma grabesc, si ma ajuta ca o adaposteste ,pe primea mea barca Tripesce ,zic eu un sloop cu derivor mobil ,lestat in treimea inferioara ,careia ii lipseste catargul carma..si multe altele)..de fapt. derivorul, dupa ce a fost scos cu ajutorul altui Bogdan si a unu cric auto hidraulic, este in reconditionare . Se fac orecum progrese.Ma bucur totusi ca "inflorirea " derivorului in lacasul din etrava..mai bine spus a placajului din lateralele miezului de metal, structura din fibra nu a fost avariata.
Incerc sa nu improvizez.Incerc sa ma educ pe cat posibil in a fi serios in etapele reconditionarii si sa gasesc un echilibru in ceea ce priveste resursele (de oricare natura) si rezultatul final.
Sper aici, sa gasesc sprijin , intelegere, sfaturi si ajutor.
Petrush
Intre timp poate ma voi prinde cum inserez si pozele)
Orice aproape s-ar potrivi la Vaslui, numai un velier nu.. Dupa indelungi descurajari, a fel de fel de cunoscatori care ma asaltau cu sfaturi care mai de care.."da-i jos derivorul...ca oricum nu iti trebuie" ..sau "pune-i motor si hai in Delta" ..sau " unde dracu'ai sa mergi tu cu vele.." .Cei mai "abili" cunoscuti ai mei...oarecum barcagii..dupa ce s-au facut si vanatori si toate celelalte din colectia de hobby-uri ale baietilor buni mi-au facut chiar si oferte pt simplu fapt ca are un dormitor si ..är fi buna pentru Delta.Concluzionez ca nu am cum sa le explic fatis ca am avut surpriza neplacuta sa vad cum isi schimba unii atitudinea numai pt faptul ca nu pot face conexiunea intre mine si "o barca cu panze" si consecutiv acestui fapt emana numai idiotenii si prostii ,care de la nervi, acum au ajuns in stadiul care sa ma amuze.
Eu stiu cam cate nopti am adormit cu fel de fel de materiale despre barci sub perna inca din liceu, mai apoi ajungand in Iasi la facultate , cei de pe la anticariatele de pe Lapusneanu deja stiau sa ma anunte daca aparuse ceva despre ambarcatiuni, si chiar daca ramaneam fara bani pt altele, imi cumparam carti si materiale si brosuri despre navigatie , navigatori, etc..
Radu Theodoru clar a ajuns si in mana mea prin intermediul Domnului Inginer Petrica Macovei, om fin si tehnic caruia ii port un deosebit respect.Apoi manuale de navigatie frantuzesti , si, desi am urat franceza din generala, ma minunam cum traduceam termenii..si imi faceam notite ..incercand sa pricep, fara barca ,ce inseamna.."murele la tribord'.
Mihai Nedelcu, un marinar ratacit tot prin Vaslui, a fost oarecum combustibilul acestui vis.Dupa ce a absolvit Liceul de Marina de la Galati si apoi armata la aceeasi arma, a acumulat o serie de"povesti"care oarecum mi-au aratat o alta fata a marinariei.Tot el m-a sustinut in obtinera permisului cat D. "
A fost si este destul de greu la Vaslui sa mentii "febra" vie. Constat ca cine a spus "Barcaholic" a spus bine.
Bogdan Mocanu, ma ajuta in prezent .Ma ajuta in primul rand ca ma tempereaza,ma ajuta ca este priceput cu mainile si mintea, ma ajuta ca imi spune sa nu ma grabesc, si ma ajuta ca o adaposteste ,pe primea mea barca Tripesce ,zic eu un sloop cu derivor mobil ,lestat in treimea inferioara ,careia ii lipseste catargul carma..si multe altele)..de fapt. derivorul, dupa ce a fost scos cu ajutorul altui Bogdan si a unu cric auto hidraulic, este in reconditionare . Se fac orecum progrese.Ma bucur totusi ca "inflorirea " derivorului in lacasul din etrava..mai bine spus a placajului din lateralele miezului de metal, structura din fibra nu a fost avariata.
Incerc sa nu improvizez.Incerc sa ma educ pe cat posibil in a fi serios in etapele reconditionarii si sa gasesc un echilibru in ceea ce priveste resursele (de oricare natura) si rezultatul final.
Sper aici, sa gasesc sprijin , intelegere, sfaturi si ajutor.
Petrush
Intre timp poate ma voi prinde cum inserez si pozele)