Putin ajutor!!!

Salutare si bine v-am gasit domnilor.
Recent am intrat si eu in randul propritarilor de ambarcatiuni si am o nelamurire:
-Am cumparat un Glastron Laraya din Italia fara motor toate actele bune si la locul lor, an 1984 are 5,15 cu 2,05 tonaj brut 1870kg deplasament 1200kg adica are 670kg barca, cabinata, Putere maxima 130 CP
-Dupa mai multe discutii cu unii meseriasi mi sa recomandat 115 Yamaha injectie 2008 ca bani de nou nu am!
-Aici este problema 115 CP Yamaha are 178 kg si la mine pe actele barcii scrie greutate motor 150kg (adica cred ca este vorba de ce greutate suporta oglinda)
Intrebare: o sa am probleme la inmatriculare? la insp tehnica ce pot face ? orice sfat este binevenit!!!

MULTUMESC!
 
Salutare si bine v-am gasit domnilor.
Recent am intrat si eu in randul propritarilor de ambarcatiuni si am o nelamurire:
-Am cumparat un Glastron Laraya din Italia fara motor toate actele bune si la locul lor, an 1984 are 5,15 cu 2,05 tonaj brut 1870kg deplasament 1200kg adica are 670kg barca, cabinata, Putere maxima 130 CP
-Dupa mai multe discutii cu unii meseriasi mi sa recomandat 115 Yamaha injectie 2008 ca bani de nou nu am!
-Aici este problema 115 CP Yamaha are 178 kg si la mine pe actele barcii scrie greutate motor 150kg (adica cred ca este vorba de ce greutate suporta oglinda)
Intrebare: o sa am probleme la inmatriculare? la insp tehnica ce pot face ? orice sfat este binevenit!!!

MULTUMESC!


la inmatriculare nu vad de ce ar fi probleme;

daca oglinda este solida, ce inseamna 20 kg in plus la o barcuta de marimea asta? mai nimica toata;
 
Oglinda este foarte bine facuta si rezistenta duce motor si de 200 kg dupa spusele meseriasilor, singura grija a mea este sa nu zica ceva ala de la inspectie cand ma pezint cu actele barci si cu certificatul de conformitate al motorului (sa constate diferenta)de la 150 kg la 178kg.
 
Oglinda este foarte bine facuta si rezistenta duce motor si de 200 kg dupa spusele meseriasilor, singura grija a mea este sa nu zica ceva ala de la inspectie cand ma pezint cu actele barci si cu certificatul de conformitate al motorului (sa constate diferenta)de la 150 kg la 178kg.

Inspectia se face ori la capitanie, ori duci un inspector la barca. Eu am mers pe a doua varianta.
Ca idee generala, inspectorul a facut o poza a barcii din pupa si alta dintr-un bord. A vazut daca are luminile de navigatie conform legislatiei si asta a fost tot.
Vizibil, nu sunt niste limite foarte riguros verificate si respectate, in afara legitimitatii ambarcatiunii, motorului si evident a luminilor de navigatie.
Nu cred sa ai vreo problema cu greutatea motorului .


Pe undeva chiar are sens ca verificarile sa se faca in sfera respectarii legislatiei de navigatie si a actelor ambarcatiunii. Acestea sunt importante, ca o barca sa poata naviga in conditiile legii.
La tine nu e o diferenta majora intre un motor si altul, oglinda va suporta la fel de bine si noua greutate.
 
Ultima editare:
Căpitănia Portului Tulcea Sediul: Str. Portului nr. 36
Tel/fax: 0240 513226

Am fost personal cu actele barcii si am intrbat... au zis ca nu este nici o problema, ca barca este veche si pe vremea aia nu erau motoare in 4 timpi si ca unul de 130 nu depasea 150 kg. Mi-am luat o piatra de pe inima. Multumesc
 

Back
Sus