Skippertraining cu Sailingtours

Mancarea nu mai stiu cat a fost in final de persoana, Tavi a fost bancherul si a trebuit sa descurce 1001 facturi in kune, lei si euro. Cazul nostru a fost mai delicat, ca aveam 2 oameni minus (renuntati in ultimul moment din motive personale) si cheltuielile s-au impartit la mai putini.
 
M-am consultat cu Andy si ne-am adus aminte:

Odata a fost transportul a fost 600 RON x 2 (dus-intors) in care intrau benzina + taxele de autostrada; astea au fost impartite frateste cu cei din masina.

- mancarea cred ca a reiesit undeva la 150 RON de cap de vita furajera, cu tot ce-am adus de-acasa si ce-am cumparat pe-acolo; oricum a ramas multa mancare in plus ...
- pentru casa de bord am dat fiecare 100 Euro, in care au intrat acostarile, motorina, tranzit log-ul, taxa de turist (daca eram in formatie completa venea undeva la 70-75 de persoana)

Fata de cheltuielile asta fiecare dupa dorinte: mese la restaurant, bautura la restaurant, etc. Noi aveam master chef pe barca si tot felul de licori naturale si n-am prea fost in oras. Ne si placea sa stam in cockpit seara :D
 
deci sa le punem laolalta:
350 barca
100 casa de bord
200 drum dus-intors prin cuplare cu alt barcaholic
50 haleala
total cam 700 euroi, din care s-ar putea sa-ti mai ramana ceva, dar oricum trebuie sa ai si o rezerva....

aferim!
 
Pe aici, cei care au venit 4 in masina si au fost pe barca de 8 au iesit probabil mai bine; Mai era si varianta cu avionul la Split in loc de masina, asta pt. cei din estul tarii.
 
Au cam disparut niste postari... Unele meritau clar sterse, dar altele... Ma rog, victime colaterale :D.

Cazul prezentat de bibicu (se poate ajunge chiar la 171 de euro) e cel ideal, adica pretul ala il poti obtine daca iei biletele cu 6 luni inainte si daca datele de plecare si de sosire "se pupa" la fix cu datele pe care Lufthansa are cerere mica.

Cu alte cuvinte, poti prinde preturi de-astea daca iei intai biletul de avion, alegand cel mai mic pret, si in functie de asta stabilesti ceilalti parametri ai vacantei/sejurului/skippertrainingului. Daca insa ai deja niste date fixe si incerci sa iei bilet pentru ele, e putin probabil sa ai bafta asta. Exemplu concludent in attachment pentru perioada 6-12 octombrie.

De fapt, pretul "normal" al unui bilet Bucuresti-Split e undeva peste 400 de euro, din cauza ca nu exista cursa directa. Vara, mai exista posibilitatea sa te "lipesti" de vreo agentie de turism care nu si-a ocupat toate locurile la charter, caz in care scapi cam cu 200 de euro, in functie de abilitatile de negociator. Dar nu te poti baza pe asemenea gaselnite.
 

Atașamente

  • Lufthansa.jpg
    Lufthansa.jpg
    63.4 KB · Vizualizări: 15
@telefon_satelit: te rog ca acesta sa fie ultimul mesaj offtopic pe acest forum. Suntem toti majori si vaccinati, stim cum se cumpara un bilet de avion, unii de aici calatoresc cu avionul mai des decat cu taxiul. Iar in cazul de fata 400 de euro dus-intors pentru Bucuresti-Split e mai ieftin decat mersul cu masina, ca sa nu mai vorbesc de confort.
 
Crede-ma ca n-am nici cea mai mica intentie sa fac offtopic, aici sau in alta parte. Subiectul este foarte interesant si pentru mine, si banuiesc ca si pentru alti bucuresteni.

Mesajul despre pretul biletelor de avion Bucuresti-Split l-am postat in contextul discutiei despre costuri, respectiv al mesajelor postate de Smokey pe acesta tema:

Odata a fost transportul a fost 600 RON x 2 (dus-intors) in care intrau benzina + taxele de autostrada; astea au fost impartite frateste cu cei din masina.


Pe aici, cei care au venit 4 in masina si au fost pe barca de 8 au iesit probabil mai bine; Mai era si varianta cu avionul la Split in loc de masina, asta pt. cei din estul tarii.

Din pacate, asa cum ai mentionat si tu, pentru bucuresteni deplasarea cu autoturismul la Split e departe de a fi confortabila si, in plus, presupune costuri net superioare (600 de kilometri in plus si, eventual, o noapte de cazare, pentru cei care nu au sofer de schimb.

Partea proasta e ca, din cauza faptului ca nu exista zbor direct, costul deplasarii cu avionul la Split ajunge sa fie comparabil cu costul skippertrainingului sau chiar sa-l depaseasca.

Eu ma gandeam ca poate cautam impreuna solutii, nu ca ne dam la cap.
 
Transport

Ce am incercat noi cu succes pana acum, a fost sa facem un car sharing intre participanti, asa au avut ocazia sa se cunoasca de pe drum si sa faca economie.

Eu personal, merg mai nou cu autocarul pana la Split sau Biograd si ma costa (de la München, e drept) 101 EUR dus intors, si pot sa iau mai mult bagaj decat cu avionul.
 

Back
Sus