Urmărește clipul video de mai jos pentru a vedea cum să instalezi siteul nostru ca o aplicație web pe pagina ta principală.
Notă: This feature may not be available in some browsers.
SAH MAT !!!
Am vazut ca ati plecat pe un drum gresit ...si am zis sa fac si eu o fapta buna...Da' cum nicio fapta buna nu ramane nepedepsita...NU.
Injurati-ma toti.
Dar se poate vedea principiul in alea doua poze...Are 2 lonjeroane paralele, si un cadru pe care sta puntea .
Cadrul se poate plimba in fata sau in spate pt ca e prinsa cu 8 bride U ...La fel catargul troliului se poate muta mai in fata sau mai in spate. Bara de lumini se scoate ...ca nu e cu leduri...O scot, rabatez bratele si o bag in masina.Totul e Knott in afara de rectangularul zincat (sasiul). Bride U gasiti la Relian la 10 ron/buc...ca la Knott sunt scumpe. Se rabateaza daca malul e abrupt ...Va mai dau vreo doua poze ...peridocul facut de fiu-meu ...cand avea 10 ani cu barca de curse si atv. E pe acelasi principiu...puntea se poate plimba inainte, inapoi...doua lonjeroane paralele ....:iupi:
E bulonul de M14 de brat inferior de la Dacia 1310 ...tratat termic, omologat auto...2 bucati. Placa e numai in fata sus. In profilul rectangular la fiecare surub care-l strapunge, in interior se baga un distantier din teava taiat pe strung cu 0.3 mm mai mic ...Superba lucrare extrem de simplu rezolvat cu sudurile, felicitari! Nici nu ma pot supara ca ne-o fluturi pe sub nas si nu dai planuri pt ca ai spus cam tot ce trebuie. O intrebare totusi: surubul din articulatia de basculare ? 12, 14, 16 ? sau ai si acolo o placa dedesubt?
Multumesc...Sa ma folosesc...adica...Sa te bucuri de ele..si sa mai faci ! FRUMOASE !!
Si eu sunt de aceeasi parere. Peridocul trebuie sa aiba piesa de rezistenta longitudinala, Am vazut vreo 3 indoite pe rampa in timpul ridicarii barcii. Daca eram in RAR ,de mine nu treceau ...trebuie galvanizat total la cald ...si E bine sa fie cu franare , sa fie basculabil si reglabil in lungime, sa poti muta puntea mai in fata sau mai in spate in functie de centrul de greutate al barcii. Am facut si omologat daua . Ultimul e de 850Kg cu franare (puntea si protapul Knott sunt pt 1400 kg, dar o poti cumpara ca pt 850. De exemplu un Logan poate tracta maxim 1100kg cu franare. Asa ca l-am omologat de 850 si stiu ca tine mai mult.
Exista galvanizare in Bucuresti de 12 m lungime. Am cumparat ectangular de 80x40x3 daua bare de 6m, taiate si zincate total la PROFILOMETAL pe Bd.Timisoara ...vreo 500 roni. Alta problema. Sudurile!!! Cine iti certifica ....ma rog verifica sudurile??? Eu l-am facut fara suduri Suruburi si bride U.:rock:
Salut,foarte ingenios proiectul,in mare parte cred ca am sa-l copiez,cu mici adaptari la weekender,dar spine-mi te rog,triunghiurile de tabla cu care ai prins bratul troliului sant cumparate sau facute de tine?ransforsarea de la puctul de basculare e artizanala sau cumparate, de unde si cu cat?
Cu multumiri anticipate.
Si eu cred ca NU mai este un avantaj sa-l construiesti singur.
Ptr. o singura bucata, cred ca nu merita efortu'...mai bine i-l cumpar.
PS: pe cel din poza, l-am vandut odata cu barca.
Salut,
In Bucuresti se pot galvaniza piese agabaritice, daca va intereseaza datele de contact pot sa va dau maine.
Cu problema peridocului m-am lovit si eu, am constatat ca SH (anii '80) la noi se vinde la pret de nou -TVA afara, producatorii autohtoni vand la pret de nou afara +TVA + un adaos, iar marea majoritate a importatorilor vand pielea ursului ... nimic pe stoc sau adaos de balamuc.
Am luat (sta sa vina) Pongratz PBA 500U nou cu CI la 900eur TVA inclus. La fel, daca vreti date de contact va stau la dispozitie.
Ar fi interesant de stiut unde putem galvaniza diverse piese: normale sau agabaritice.
Daca are cineva experiente personale, dincolo de adresele pe care le gasim pe net .
Ar fi interesant de stiut unde putem galvaniza diverse piese: normale sau agabaritice.
Daca are cineva experiente personale, dincolo de adresele pe care le gasim pe net .