Un SUV Volvo ar merita un asemenea efort, dar oare un ceas justifică atâta efort?
Din ce am vazut pe aici prin Canada, veleistii se cam impart in doua categorii, fiecare avind trasaturile de caracter si meteahnele lor.
Veleistii de croaziera, se incadreaza in categoria pasionatilor. Calmi, domoli, nu pot sa plece in croaziera azi, nu-i bai, pleca maine, nu pot sa plece maine, idem, pleaca poimiine, s.a.m.d.
Cealalta categorie de veleisti, este aceea a virusatzilor (unii dintre ei is cam "apucatzi"), axati doar pe intreceri, regate si nimic altceva. Pe aici am intilnit cativa din aceasta categorie. Desi nu aveau nici un fel de ambarcatiune (unii dintre ei nu isi permiteau, altii isi permiteau dar nu aveau timp de ambarcatiune), cind venea ziua de regata, cu gustare de acasa si cu sticla cu vin in sac, la ora, minutul si secunda stabilita de skipper se intilneau la docul pentru vizitatori (neavind ambarcatiune, nu aveau acces in Marina) se imbarcau cu totii si plecau precum virteju'. Era de platit vreo taxa de participare la regata, ceva, aveau banii pregatiti la ciorap.
Normal, pentru un veleist de croaziera (daca se intimpla sa fie si contabil de profesie...) efortul si "investitia" deloc nu se justifica insa nu as putea spune acelasi lucru si despre un virusat care isi permite cit de cit si poate mai mult decit ne imaginam.
Acuma stau si ma intreb, oare citi din cei peste 250 000 de skipperi la VR fac parte din prima si citi fac parte din a doua categorie? Alt chitzibus de retinut, doar din curiozitate, da un click pe ambarcatiunile celor de pe primele locuri sa vezi ce dotari au, asta asa, doar la o aruncare cu vederea, cine stie ce "dotari" mai au prin casa?